Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
EXPERIENTIAL MARKETING KAMPANIE REKLAMOWE
Najlepsza praca na świecie. Jak kreatywny pomysł zmieniono w przewidywalne narzędzie
Jakub Müller
Wydawnictwo W.A.B. szuka testera kryminałów. To kolejna kampania z serii „najlepsza praca na świecie”. Takie akcje są uważane za kreatywne. W rzeczywistości dzisiaj, po dekadzie podobnych rekrutacji, jest to przewidywalne narzędzie, z którego wyparowała magia i kreatywność.
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
5.10.2018
Anna Gajewicz dyrektorem marketingu w Torf Corporation
5.10.2018
Valkea ma nowego stratega
4.10.2018
Prezes IAB Polska Włodzimierz Schmidt szefem IAB Europe
4.10.2018
Katarzyna Kamińska wiceprezesem Hill+Knowlton Strategies
4.10.2018
Biskup po 20 latach odchodzi z Millward Brown. Dołącza do firmy Difference
3.10.2018
Dima Słupczyński dyrektorem kreatywnym w agencji Kore
3.10.2018
Adam Kasprzyk rzecznikiem prasowym Grupy Lotos
2.10.2018
MediaCom Warszawa reorganizuje strukturę. Marta Bartosik szefową zintegrowanego zespołu digital
2.10.2018
Bartłomiej Kozieł UX directorem w Efigence
2.10.2018
Nowy szef strategii w K2
1.10.2018
Alert Media Communications z nowym partnerem
1.10.2018
Marta Szwakopf dyrektorem ad sales & brand solutions firmy Turner w regionie CEE
1.10.2018
Kamil Wójtowicz dyrektorem marketingu w Fitness Catering
Oferty pracy

/

/

/

/

/

/

/

/

/

/
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.