Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
KAMPANIE REKLAMOWE PSYCHOLOGIA KONSUMENTA
Pieluchy bez Photoshopa. Procter & Gamble, Kimberly-Clark i reklamy w nowej konwencji
Jakub Müller
Adaptacje zagranicznych reklam na lokalne rynki zwykle są identyczne. Nie inaczej jest z reklamami pieluch. Pokazują idealne dzieci i podkreślają funkcjonalne korzyści ze stosowania produktu. Niedawny spot Pampers pokazuje jednak, że z Ameryki nadciąga już nowa konwencja.
CUSTOMER EXPERIENCE MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY OBSŁUGA KLIENTA
Jak zmieniła się ścieżka konsumencka w ciągu ostatniej dekady? Jak na to reagować?
Michał Szczepański
Jakie rozwiązania komunikacyjne najlepiej przysłużą się naszym produktom i usługom? Decyzje o ich wyborze często opieramy na dotychczasowym doświadczeniu, ono zaś wynika z projektów zrealizowanych w ciągu wielu lat. Tymczasem w ścieżce zakupowej w ostatnim dziesięcioleciu zaszły zmiany. Zaktualizujmy swoją percepcję konsumenta, zanim zaproponujemy mu coś nowego.
Espresso
Stabilny wzrost zainteresowania samochodami w Polsce. Analiza Google’a
„Więcej na radość z życia” – pracownicy Lidla w kampanii marki pracodawcy
„Paola – owocuje przyjemnością!” – kampania syropów owocowych
Robert De Niro i e-Niro w reklamie elektrycznego crossovera marki Kia
Nespresso wybrało Big Picture do prowadzenia działań z zakresu influencer relations
Łomża z kolejną odsłoną platformy „Kto powiedział, że”
Kolejna odsłona kampanii OSM Piątnica: serki Twój Smak
Piosenka Kabaretu Starszych Panów w kampanii Dawtony
Idea Bank wybiera w przetargu Value Media
Nokia Phones z nową agencją PR w Polsce
Personalia
2.10.2018
MediaCom Warszawa reorganizuje strukturę. Marta Bartosik szefową zintegrowanego zespołu digital
2.10.2018
Bartłomiej Kozieł UX directorem w Efigence
2.10.2018
Nowy szef strategii w K2
Oferty pracy

/

/

/
Wydarzenia
21.09.2018 - 23.11.2018
Event Talks
3.10.2018 - 4.10.2018
in Digital Marketing
10.10.2018 - 11.10.2018
Kongres Best of Online Marketing
12.10.2018 - 1.06.2019
Diploma in Professional Marketing
24.10.2018 - 26.10.2018
I Love Marketing
25.10.2018 - 26.10.2018
XIX Kongres Badaczy „Impact factor – wiedza ma moc”
7.12.2018
XVI edycja konkursu Złote Spinacze
6.12.2023 - 7.12.2023
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
14.12.2023 - 15.12.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
1.10.2018 - 4.10.2018
Sprawny.marketing: Tydzień szkoleń w Krakowie
8.10.2018 - 12.10.2018
Poranki z e-mail marketingiem
10.10.2018 - 11.10.2018
Kongres Marki Małopolska – Made in Małopolska
19.10.2018 - 1.06.2019
Digital Diploma in Professional Marketing
25.10.2018 - 26.10.2018
Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach
7.11.2018 - 8.11.2018
10. edycja Forum Marketingu Zintegrowanego
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
11.12.2023 - 13.12.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail