Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
18.06.2018
Zachowania i wpływy – o co toczy się walka w digitalu?

Wyzwanie stanowi obecnie próba zdefiniowania i określenia, jakie kompetencje powinien mieć specjalista marketingu, żeby realnie wpływać na firmę. Czy potrzebne mu są nadal kompetencje kreatywne? Czy za chwilę będzie to raczej analityk?

O transformacji cyfrowej, nowych kompetencjach e-marketera oraz wyzwaniach płynących z IoT rozmawiamy z dr. hab. Grzegorzem Mazurkiem
Artykuły
MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY PUBLIC RELATIONS ZARZĄDZANIE MARKĄ
Co media społecznościowe mówią o potencjalnym pracowniku i pracodawcy?
Karolina Latus
Czy miałeś kiedyś chwilę zawahania, gdy wrzucałeś na Facebooka zdjęcie z sobotniej imprezy? Czy kiedykolwiek oznaczyłeś w doświadczeniu zawodowym „Szlachta nie pracuje”? Wszystko, co udostępniasz na swoich profilach w social media, wpływa na twoją markę osobistą. Rekrutujący zapewne zwrócą na to uwagę.
PUBLIC RELATIONS ZARZĄDZANIE MARKĄ
Igreku, pracuj u mnie! Marka pracodawcy w oczach milenialsów
Jonasz Wiercioch
Jacy właściwie są pracownicy i konsumenci z pokolenia Y? Aby rzetelnie odpowiedzieć na to pytanie, trzeba sięgnąć do wyników badań, a nie do obiegowych opinii. I lepiej z tym nie zwlekać. Dobre zrozumienie tej grupy będzie coraz istotniejsze dla pracodawców i nie tylko.
Espresso
Sztuczna inteligencja pomoże w rekrutacji. Aviva korzysta z chatbota
Jakich umiejętności potrzebuje dzisiaj dyrektor marketingu?
Brakuje pracowników? Odzieżowa marka Timberland Pro z kampanią reklamową zachęcającą do pracy w budownictwie
Facebook zezwala na kierowanie ofert pracy tylko do mężczyzn?
Personalia
25.09.2018
Arkadiusz Rochala dyrektorem generalnym Sodexo Benefits and Rewards Services w Polsce
26.09.2018
Agata Szeliga-Staszkiewicz head of agencies Facebooka CEE
25.09.2018
Katarzyna Fabjaniak dyrektor zarządzającą Hill+Knowlton Strategies
19.09.2018
Krzysztof Jankowski dyrektorem departamentu zarządzania marką T‑Mobile
Oferty pracy

/

/

/

/

/

/

/

/

/
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.