Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE MARKETING INTERNETOWY MARKETING MOBILNY
Kiedy pozycjonowanie zaczyna przynosić efekty?
Anna Zalewska
Pozycjonowanie jest skuteczne, ale przynosi efekty dzięki długotrwałej pracy. To nie AdWords, które pozwalają dostać się do wyszukiwarki Google z dnia na dzień. Bo pozycjonowanie to nie kupowanie pozycji, lecz wypracowywanie ich. Ile taka praca trwa? Jak długo trzeba czekać, aby zobaczyć pierwsze efekty pozycjonowania?
EVENT MARKETING EXPERIENTIAL MARKETING MARKETING BEZPOŚREDNI
Jak wyróżnić się eventem – trendy i nowości w branży eventowej
Agnieszka Ciesielska
Pracę w eventach kiedyś i obecnie można porównać do wyścigu malucha z bolidem Formuły 1. Albo pociągu podmiejskiego i pendolino. Bycie na czasie wymaga śledzenia trendów, błyskawicznego zdobywania wiedzy o tym, co się dzieje na rynku, poznawania nowych narzędzi, które pomagają w organizacji eventów i ich skutecznym wykorzystywaniu. Z miesiąca na miesiąc pojawiają się w tej branży kolejne, zapierające dech rozwiązania. Jakie?
E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY MARKETING MOBILNY
Uszyte na miarę sztucznej inteligencji – ubrania w e-commerce
Mateusz Lubczański
Sztuczna inteligencja może podpowiadać nam dobór strojów i dodatków kupowanych online – to już wiemy. Teraz miałaby też projektować odzież i dopasowywać jej rozmiary? To bardziej prawdopodobne, niż może się wydawać. A wszystko zaczęło się od fali zwrotów.
ANALITYKA INTERNETOWA BADANIA MARKETINGOWE
Monitoring mediów czy korzystanie z wyszukiwarek internetowych? Czym to się różni?
Robert Sadowski
W rozmowach o monitoringu mediów częstym tematem jest nie to, które z dostępnych narzędzi działa najlepiej. Dyskutuje się raczej o tym, w czym narzędzia monitorujące są lepsze od tradycyjnych wyszukiwarek internetowych. Zwolennicy tych drugich twierdzą, że można na nich zrobić to samo, co za pomocą profesjonalnych aplikacji, i to za darmo. Czy aby na pewno?
Espresso
Marcin Majzner parodiuje Blaka i Sadowskiego w wideo promującym własne usługi
Carrefour wprowadza usługę click & collect do sklepów osiedlowych
Rynek reklamowy przyspieszył. Analiza agencji Zenith
Soki Hortex Matki Natury promowane na każdą okazję
Kompania Piwowarska wybrała agencję do obsługi marki Tyskie w Internecie
Małgorzata Rozenek-Majdan w obiektywie Marcina Tyszki promuje Avon
Pięć sklepów sieci Piotr i Paweł stanie się częścią Biedronki
GUS: Polacy wysyłają coraz mniej SMS-ów
Alior Bank promuje Pożyczkę na piątkę
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
25.09.2018
Arkadiusz Rochala dyrektorem generalnym Sodexo Benefits and Rewards Services w Polsce
25.09.2018
Katarzyna Fabjaniak dyrektor zarządzającą Hill+Knowlton Strategies
Oferty pracy

/

/

/

/

/

/
Wydarzenia
17.09.2018 - 28.09.2018
Sprawny.marketing: 2 tygodnie szkoleń w Warszawie
26.09.2018 - 27.09.2018
Kids Products Forum
3.10.2018 - 4.10.2018
in Digital Marketing
10.10.2018 - 11.10.2018
Kongres Marki Małopolska – Made in Małopolska
12.10.2018 - 1.06.2019
Diploma in Professional Marketing
24.10.2018 - 26.10.2018
I Love Marketing
25.10.2018 - 26.10.2018
XIX Kongres Badaczy „Impact factor – wiedza ma moc”
7.12.2018
XVI edycja konkursu Złote Spinacze
21.09.2018 - 23.11.2018
Event Talks
1.10.2018 - 4.10.2018
Sprawny.marketing: Tydzień szkoleń w Krakowie
8.10.2018 - 12.10.2018
Poranki z e-mail marketingiem
10.10.2018 - 11.10.2018
Kongres Best of Online Marketing
19.10.2018 - 1.06.2019
Digital Diploma in Professional Marketing
25.10.2018 - 26.10.2018
Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach
7.11.2018 - 8.11.2018
10. edycja Forum Marketingu Zintegrowanego
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.