BADANIA MARKETINGOWEMARKETING INTERNETOWYMARKETING MOBILNY Kiedy pozycjonowanie zaczyna przynosić efekty? Anna Zalewska Pozycjonowanie jest skuteczne, ale przynosi efekty dzięki długotrwałej pracy. To nie AdWords, które pozwalają dostać się do wyszukiwarki Google z dnia na dzień. Bo pozycjonowanie to nie kupowanie pozycji, lecz wypracowywanie ich. Ile taka praca trwa? Jak długo trzeba czekać, aby zobaczyć pierwsze efekty pozycjonowania?
EVENT MARKETINGEXPERIENTIAL MARKETINGMARKETING BEZPOŚREDNI Jak wyróżnić się eventem – trendy i nowości w branży eventowej Agnieszka Ciesielska Pracę w eventach kiedyś i obecnie można porównać do wyścigu malucha z bolidem Formuły 1. Albo pociągu podmiejskiego i pendolino. Bycie na czasie wymaga śledzenia trendów, błyskawicznego zdobywania wiedzy o tym, co się dzieje na rynku, poznawania nowych narzędzi, które pomagają w organizacji eventów i ich skutecznym wykorzystywaniu. Z miesiąca na miesiąc pojawiają się w tej branży kolejne, zapierające dech rozwiązania. Jakie?
ANALITYKA INTERNETOWABADANIA MARKETINGOWE Monitoring mediów czy korzystanie z wyszukiwarek internetowych? Czym to się różni? Robert Sadowski W rozmowach o monitoringu mediów częstym tematem jest nie to, które z dostępnych narzędzi działa najlepiej. Dyskutuje się raczej o tym, w czym narzędzia monitorujące są lepsze od tradycyjnych wyszukiwarek internetowych. Zwolennicy tych drugich twierdzą, że można na nich zrobić to samo, co za pomocą profesjonalnych aplikacji, i to za darmo. Czy aby na pewno?
Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o., ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.