Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
EVENT MARKETING EXPERIENTIAL MARKETING MARKETING BEZPOŚREDNI
Jak wyróżnić się eventem – trendy i nowości w branży eventowej
Agnieszka Ciesielska
Pracę w eventach kiedyś i obecnie można porównać do wyścigu malucha z bolidem Formuły 1. Albo pociągu podmiejskiego i pendolino. Bycie na czasie wymaga śledzenia trendów, błyskawicznego zdobywania wiedzy o tym, co się dzieje na rynku, poznawania nowych narzędzi, które pomagają w organizacji eventów i ich skutecznym wykorzystywaniu. Z miesiąca na miesiąc pojawiają się w tej branży kolejne, zapierające dech rozwiązania. Jakie?
KAMPANIE SPOŁECZNE MARKETING INTERNETOWY
Wspieramy pomysłami! Weź udział w projekcie crowdsourcingowym dla Szlachetnej Paczki
Redakcja
Jak opanować sztukę generowania ciekawych pomysłów w natłoku codziennych obowiązków? Wbrew utartym schematom bycie kreatywnym nie jest wrodzonym talentem. Jest umiejętnością, którą może zdobyć każdy z nas, jeśli tylko poddamy swój umysł odpowiedniemu treningowi.
ANALITYKA INTERNETOWA BADANIA MARKETINGOWE
Monitoring mediów czy korzystanie z wyszukiwarek internetowych? Czym to się różni?
Robert Sadowski
W rozmowach o monitoringu mediów częstym tematem jest nie to, które z dostępnych narzędzi działa najlepiej. Dyskutuje się raczej o tym, w czym narzędzia monitorujące są lepsze od tradycyjnych wyszukiwarek internetowych. Zwolennicy tych drugich twierdzą, że można na nich zrobić to samo, co za pomocą profesjonalnych aplikacji, i to za darmo. Czy aby na pewno?
MARKETING INTERNETOWY PRAWO TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Blockchain w marketingu – realna szansa czy pieśń przyszłości?
Bartosz Nassalski
Start-upy i wszelkie firmy stawiające na innowacyjność nie mogą przejść obojętnie obok zjawiska, jakim jest blockchain. Oczywiście bezpieczniej jest przyjąć postawę sceptycznego obserwatora. Wtedy jednak nie ma szans na podchwycenie nowych możliwości rozwoju biznesu.
Espresso
Irlandzka firma z kampanią reklamową zachęcającą milenialsów do korzystania z botoksu
Znamy zwycięskie POS-y w konkursie POS Stars 2018
Kampania sklepu internetowego Born2be w Polsce i na Ukrainie
Limitowana seria puszek Coca-Coli Zero inspirowana koszulkami piłkarskiej reprezentacji Polski
Wkrótce Kids Products Forum 2018
Słuchacze „Nowego public relations” dla Muzeum Historycznego Miasta Krakowa
Co nowego w branży sprzedaży internetowej? Podsumowanie Mobile Trends Conference for e-Commerce
OSM Piątnica wybrała Veneo do promocji mlek smakowych
Personalia
19.09.2018
Krzysztof Jankowski dyrektorem departamentu zarządzania marką T‑Mobile
Oferty pracy

/

/

/
Wydarzenia
17.09.2018 - 28.09.2018
Sprawny.marketing: 2 tygodnie szkoleń w Warszawie
26.09.2018 - 27.09.2018
Kids Products Forum
8.10.2018 - 12.10.2018
Poranki z e-mail marketingiem
10.10.2018 - 11.10.2018
Kongres Best of Online Marketing
19.10.2018 - 1.06.2019
Digital Diploma in Professional Marketing
25.10.2018 - 26.10.2018
Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach
7.11.2018 - 8.11.2018
10. edycja Forum Marketingu Zintegrowanego
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
21.09.2018 - 23.11.2018
Event Talks
1.10.2018 - 4.10.2018
Sprawny.marketing: Tydzień szkoleń w Krakowie
10.10.2018 - 11.10.2018
Kongres Marki Małopolska – Made in Małopolska
12.10.2018 - 1.06.2019
Diploma in Professional Marketing
24.10.2018 - 26.10.2018
I Love Marketing
25.10.2018 - 26.10.2018
XIX Kongres Badaczy „Impact factor – wiedza ma moc”
7.12.2018
XVI edycja konkursu Złote Spinacze
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail