Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA BADANIA MARKETINGOWE
Monitoring mediów czy korzystanie z wyszukiwarek internetowych? Czym to się różni?
Robert Sadowski
W rozmowach o monitoringu mediów częstym tematem jest nie to, które z dostępnych narzędzi działa najlepiej. Dyskutuje się raczej o tym, w czym narzędzia monitorujące są lepsze od tradycyjnych wyszukiwarek internetowych. Zwolennicy tych drugich twierdzą, że można na nich zrobić to samo, co za pomocą profesjonalnych aplikacji, i to za darmo. Czy aby na pewno?
BADANIA MARKETINGOWE
Jak badać reklamy i produkty. Badania behawioralne lepsze niż deklaracje
Redakcja
Firmy i marki najpierw wydają miliardy na opracowanie nowych produktów, na badania marketingowe swoich pomysłów, później na reklamę. A pomimo to wiele rynkowych debiutów kończy się klapą. Wszystko dlatego, że deklaracje konsumentów są sprzeczne z ich zachowaniami. Na pomoc przychodzi ekonomia behawioralna i technologia.
Espresso
Limitowana seria puszek Coca-Coli Zero inspirowana koszulkami piłkarskiej reprezentacji Polski
W Polsce firmy nie komunikują się z osobami LGBT
Nike świętuje nowy rekord świata w maratonie
Weber Shandwick wprowadza nowy model agencji oparty na innowacyjnych rozwiązaniach
Deloitte partnerem Polskiego Związku Piłki Siatkowej co najmniej do końca 2020 r.
Pepsi promuje się jako legendarny smak
oPornografii.pl – kampania i portal Stowarzyszenia Twoja Sprawa
Współczesne oblicze kampanii promocyjnych miast i regionów. Wkrótce VIII Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach
ClickInStory – nowy gracz na rynku influencer i digital marketingu
Desperados zorganizował imprezę na dnie najgłębszego basenu na świecie
Personalia
18.09.2018
Mirosław Sudoł szefem Amnet Polska
Oferty pracy

/

/

/

/
Wydarzenia
17.09.2018 - 28.09.2018
Sprawny.marketing: 2 tygodnie szkoleń w Warszawie
1.10.2018 - 4.10.2018
Sprawny.marketing: Tydzień szkoleń w Krakowie
10.10.2018 - 11.10.2018
Kongres Marki Małopolska – Made in Małopolska
12.10.2018 - 1.06.2019
Diploma in Professional Marketing
24.10.2018 - 26.10.2018
I Love Marketing
25.10.2018 - 26.10.2018
XIX Kongres Badaczy „Impact factor – wiedza ma moc”
7.12.2018
XVI edycja konkursu Złote Spinacze
26.09.2018 - 27.09.2018
Kids Products Forum
8.10.2018 - 12.10.2018
Poranki z e-mail marketingiem
10.10.2018 - 11.10.2018
Kongres Best of Online Marketing
19.10.2018 - 1.06.2019
Digital Diploma in Professional Marketing
25.10.2018 - 26.10.2018
Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach
7.11.2018 - 8.11.2018
10. edycja Forum Marketingu Zintegrowanego
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail