Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
KAMPANIE REKLAMOWE ZARZĄDZANIE MARKĄ
Dwa Santandery, dwie kampanie. Kto się w tym połapie? Eksperci oceniają
Redakcja
Santander Consumer Bank ma za ambasadorkę Justynę Kowalczyk, która w nowym spocie szerokim uśmiechem wita hasło: „Zmieniamy logo, nie zasady”. W reklamie Santander Banku Polska Łukasz Nowicki zapewnia, że instytucja z płomieniem w logo, należąca do globalnej grupy kapitałowej, gwarantuje bezpieczeństwo. Jak wielu odbiorców zorientuje się, że to kampanie dwóch różnych banków? I jak obecną sytuację z dwoma Santanderami oceniają eksperci branży marketingu?
BADANIA MARKETINGOWE KAMPANIE REKLAMOWE MARKETING SPORTOWY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Nike zaryzykował i uwierzył w Kaepernicka. Czy było warto?
Jakub Müller
Kampania Nike „Dream Crazy” z udziałem Colina Kaepernicka jak mało która skłóciła Amerykanów. To jedna z dziwniejszych akcji tego roku, ale nie ze względu na kreację, emocje czy wpływ na sprzedaż. Raczej dlatego, że trudno wydać jednoznaczną opinię na jej temat.
BADANIA MARKETINGOWE
Jak badać reklamy i produkty. Badania behawioralne lepsze niż deklaracje
Redakcja
Firmy i marki najpierw wydają miliardy na opracowanie nowych produktów, na badania marketingowe swoich pomysłów, później na reklamę. A pomimo to wiele rynkowych debiutów kończy się klapą. Wszystko dlatego, że deklaracje konsumentów są sprzeczne z ich zachowaniami. Na pomoc przychodzi ekonomia behawioralna i technologia.
EVENT MARKETING KAMPANIE SPOŁECZNE MARKETING POLITYCZNY I MIEJSC
Publiczne kampanie na piątkę z plusem. Regiony startują z nowoczesną promocją
Joanna Burdek
Ostatnie miesiące były czasem stagnacji w dziedzinie kampanii społecznych. Mało się działo. Ale idzie jesień i polityczne wydarzenia sezonu wymuszają na samorządowcach większą aktywność promocyjną. Mimo wszystko w ciągu minionych tygodni rozpoczęło się kilka ciekawych kampanii publicznych o tematyce społecznej, promocji regionów i miast. Pięć z nich wybrała i omawia Joanna Burdek (Brand Useful).
Espresso
Szlachetna Paczka tworzy crowdsourcingową Paczkę Pomysłów na platformie MillionYou
Spot P&G z nagrodą Emmy. W finale m.in. Amazon i Apple
Konkurs Złote Spinacze z rekordową liczbą zgłoszeń
Orange promuje ofertę światłowodową
Tchibo Cafissimo z kampanią z okazji 10-lecia w Polsce
Ikea Centres wybrała agencje do obsługi PR oraz social media dla Wola Parku
Lech przedłuża współpracę z Cut The Mustard na kolejny rok
Heineken z nową strategią, która ma pomóc dotrzeć do milenialsów
Sieci handlowe a małe niezależne sklepy. Badanie ARC Rynek i Opinia
Sąd skazał na karę więzienia mężczyznę, który sprzedawał fałszywe opinie na TripAdvisorze
7 września w Toruniu wystartowała 11. edycja Międzynarodowego Festiwalu Art Moves
„Dziecięca radość pochodzi z Ghany” – kampania czekolad gorzkich marki E. Wedel
NC+ promuje ofertę transmisji sportowych
YouTube udostępnia wertykalne reklamy wideo
Personalia
14.09.2018
Grupa Netsprint z nowym zarządem i strategią
14.09.2018
Maciej Wernicki head of PR w Up & More
13.09.2018
Adam Bodziak odpowiada za PR i marketing w Result Media
13.09.2018
Nowe osoby w Chimney Poland
Oferty pracy

/

/

/

/

/

/

/

/

/

/

/

/
Wydarzenia
17.09.2018 - 28.09.2018
Sprawny.marketing: 2 tygodnie szkoleń w Warszawie
1.10.2018 - 4.10.2018
Sprawny.marketing: Tydzień szkoleń w Krakowie
10.10.2018 - 11.10.2018
Kongres Marki Małopolska – Made in Małopolska
12.10.2018 - 1.06.2019
Diploma in Professional Marketing
24.10.2018 - 26.10.2018
I Love Marketing
25.10.2018 - 26.10.2018
XIX Kongres Badaczy „Impact factor – wiedza ma moc”
7.12.2018
XVI edycja konkursu Złote Spinacze
22.06.2023 - 23.06.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
26.09.2018 - 27.09.2018
Kids Products Forum
8.10.2018 - 12.10.2018
Poranki z e-mail marketingiem
10.10.2018 - 11.10.2018
Kongres Best of Online Marketing
19.10.2018 - 1.06.2019
Digital Diploma in Professional Marketing
25.10.2018 - 26.10.2018
Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach
7.11.2018 - 8.11.2018
10. edycja Forum Marketingu Zintegrowanego
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail