Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
13.09.2018
Jak zdobyć kompetencje digitalowe?

Przekrojowa wiedza ekspercka pozwala swobodnie poruszać się po rynku i prowadzić rozmowy z przedstawicielami agencji, domów mediowych czy dostawcami narzędzi technologicznych. To sprzyja podejmowaniu optymalnych decyzji o współpracy, realizacji kampanii czy wdrożeniach projektów i selekcji platform.

O edukacji w e-marketingu i certyfikacji umiejętności z Arturem Maciorowskim rozmawia Dorota Jarosz
Artykuły
MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Najwyższy czas odlubić polubienia. Co mierzyć w mediach społecznościowych?
Łukasz Kubaszczyk
Planowane działania w social media powinny mieć realne przełożenie na efekt biznesowy – zgodzi się z tym każdy reklamodawca. A jednak briefy bywają często zbyt ogólnikowe. Tymczasem w długofalowej komunikacji problemy zaczynają się właśnie przy kwestiach praktycznych. Jak sobie z tym poradzić?
E-MAIL MARKETING MARKETING INTERNETOWY MARKETING MOBILNY
3 rzeczy, które możesz poprawić w swoich kampaniach e-mailowych
Renata Gajoch-Bielecka
E-mail marketing pozostaje niezastąpionym kanałem komunikacji z klientami. Część firm jednak nie do końca docenia jego wartość. W tym artykule znajdziesz 3 rady, które pomogą ci zoptymalizować kampanie e-mailowe.
Espresso
Darmowa pizza przez 100 lat za tatuaż. Domino’s wycofało się z promocji
„Abc marketingu B2B” – książka Łukasza Kosuniaka
FedEx Express oficjalnym sponsorem Ligi Europy UEFA na kolejne trzy sezony
Dacia z kampanią na 7 rynkach europejskich
„Wolność liczy się w każdym wieku” – kampania na 100. rocznicę Powstania Wielkopolskiego
Ringier Axel Springer Polska kończy proces konsolidacji spółek wchodzących w skład Grupy Onet-RAS Polska
NC+ promuje ofertę transmisji sportowych
„Jeden dzień – wart całe życie”. Kampania na temat samobójstw wśród młodzieży
Personalia
12.09.2018
Jan Piotrowski awansuje w strukturach SalesTube
12.09.2018
Jarosław Wittstock członkiem zarządu Grupy Lotos
Oferty pracy

/

/

/

/

/

/

/

/

/

/
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail