Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ZARZĄDZANIE MARKĄ
Jak w 7 krokach wdrożyć metodologię Kaizen w marketingu?
Agnieszka Szklarczyk
Co sprawia, że jedni osiągają jednorazowy sukces, a inni ciągły i trwały? Może to wynikać ze stosowania reguł Kaizen – japońskiej metodologii, której celem jest nieustanne doskonalenie. Kaizen koncentruje się na ulepszaniu tego, co już mamy, a nie próbie stworzenia czegoś zupełnie od początku. Marketing jest obszarem, w którym można ze świetnym skutkiem wdrażać to podejście.
BADANIA MARKETINGOWE
Emocje trudniejsze do zmierzenia, niż sądzono? Konsekwencje dla neuromarketingu i twórców aplikacji
Jakub Müller
Dotychczas psychologowie zakładali, że ciała ludzi, którzy siedzą obok siebie w pokoju i oglądają tę samą reklamę, reagują tak samo na pojawiające się emocje. Z nowych badań wynika, że ich ciała prawdopodobnie reagują nieco inaczej, choć emocje pozostają te same. Może to mieć konsekwencje dla neuromarketingu, twórców aplikacji i firm zajmujących się pomiarem emocji.
Espresso
Colin Kaepernick, który protestował podczas hymnu USA, wystąpił w kampanii Nike. Internauci nawołują do bojkotu
Spacery warte 30 tys. zł – Ecco z akcją „Chodź pomóc”
Jennifer Lawrence w kampanii nowego zapachu Diora
Katarzyna Warnke ambasadorką kampanii „Love Over Hate”
Ikea pokazuje klientom, jak uciążliwe mogą być zmiany klimatyczne
Koncerny tytoniowe wykorzystują influencerów do promowania palenia? Wyniki śledztwa
Joanna Kulig w kampanii Reserved „I can boogie”
Wirtualna Polska właścicielem 100% udziałów w Domodi
Właścicielka pracowni florystycznej w kampanii T-Mobile
„Z Piątnicy, no bo skąd?” – nowa platforma komunikacyjna marki
Kaufland wycofa około 480 produktów Unilevera z powodu podniesienia cen
John Lewis i Waitrose z rebrandingiem i coverem „Bohemian Rhapsody”
Oferty pracy

/

/

/

/

/

/

/

/

/

/
Wydarzenia
12.09.2018
Spróbuj e-handlu
15.09.2018
III edycja Festiwalu rozwoju kariery
26.09.2018 - 27.09.2018
Kids Products Forum
10.10.2018 - 11.10.2018
Kongres Best of Online Marketing
19.10.2018 - 1.06.2019
Digital Diploma in Professional Marketing
25.10.2018 - 26.10.2018
Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach
7.11.2018 - 8.11.2018
10. edycja Forum Marketingu Zintegrowanego
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
20.05.2024 - 22.05.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
13.09.2018 - 14.09.2018
Mobile Trends Conference for e-commerce
17.09.2018 - 28.09.2018
Sprawny.marketing: 2 tygodnie szkoleń w Warszawie
1.10.2018 - 4.10.2018
Sprawny.marketing: Tydzień szkoleń w Krakowie
12.10.2018 - 1.06.2019
Diploma in Professional Marketing
24.10.2018 - 26.10.2018
I Love Marketing
25.10.2018 - 26.10.2018
XIX Kongres Badaczy „Impact factor – wiedza ma moc”
7.12.2018
XVI edycja konkursu Złote Spinacze
10.04.2024 - 11.04.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
23.05.2024 - 24.05.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail