Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
KAMPANIE REKLAMOWE ZARZĄDZANIE MARKĄ
Doritos w Polsce. Naprawdę będzie grubo?
Sonia Horonziak
Z czym kojarzą się polskiemu konsumentowi chipsy kukurydziane, potocznie nazywane „nachos” lub „tortilla chips”? Chyba głównie z meksykańskim obiadem na mieście bądź typową kinową przekąską. Wartość polskiego rynku słonych przekąsek wynosi ponad 2 mld zł, z czego prawie połowa to wydatki właśnie na chipsy. Na razie jednak, kiedy mówimy chipsy, niemal zawsze mamy na myśli chipsy ziemniaczane.
BADANIA MARKETINGOWE
Emocje trudniejsze do zmierzenia, niż sądzono? Konsekwencje dla neuromarketingu i twórców aplikacji
Jakub Müller
Dotychczas psychologowie zakładali, że ciała ludzi, którzy siedzą obok siebie w pokoju i oglądają tę samą reklamę, reagują tak samo na pojawiające się emocje. Z nowych badań wynika, że ich ciała prawdopodobnie reagują nieco inaczej, choć emocje pozostają te same. Może to mieć konsekwencje dla neuromarketingu, twórców aplikacji i firm zajmujących się pomiarem emocji.
Espresso
Koncerny tytoniowe wykorzystują influencerów do promowania palenia? Wyniki śledztwa
John Lewis i Waitrose z rebrandingiem i coverem „Bohemian Rhapsody”
„Ciuchy mówią wszystko!” w kampanii marki House
Ośmiobitowy Dawid Podsiadło i koty. Red Bull promuje limitowaną serię puszek
Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego zaprasza na III edycję Festiwalu Rozwoju Kariery
Kaufland wycofa około 480 produktów Unilevera z powodu podniesienia cen
Ikea pokazuje klientom, jak uciążliwe mogą być zmiany klimatyczne
„Nie ma jak w sieci” – nowy format reklamowy i brand hero Netii
Dlaczego alkohol traktuje kobiety gorzej? Kolejny etap kampanii województwa wielkopolskiego i nowe ambasadorki
Personalia
4.09.2018
Marcin Klimkowicz dyrektorem ds. rozwiązań lojalnościowych w Mastercard
Oferty pracy

/

/

/

/

/

/

/

/

/

/

/
Wydarzenia
12.09.2018
Spróbuj e-handlu
15.09.2018
III edycja Festiwalu rozwoju kariery
26.09.2018 - 27.09.2018
Kids Products Forum
10.10.2018 - 11.10.2018
Kongres Best of Online Marketing
19.10.2018 - 1.06.2019
Digital Diploma in Professional Marketing
25.10.2018 - 26.10.2018
Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach
7.11.2018 - 8.11.2018
10. edycja Forum Marketingu Zintegrowanego
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
25.05.2023 - 26.05.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
13.09.2018 - 14.09.2018
Mobile Trends Conference for e-commerce
17.09.2018 - 28.09.2018
Sprawny.marketing: 2 tygodnie szkoleń w Warszawie
1.10.2018 - 4.10.2018
Sprawny.marketing: Tydzień szkoleń w Krakowie
12.10.2018 - 1.06.2019
Diploma in Professional Marketing
24.10.2018 - 26.10.2018
I Love Marketing
25.10.2018 - 26.10.2018
XIX Kongres Badaczy „Impact factor – wiedza ma moc”
7.12.2018
XVI edycja konkursu Złote Spinacze
8.05.2023 - 9.05.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
29.05.2023 - 31.05.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail