Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
KAMPANIE REKLAMOWE PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE I CRM PROMOCJE SPRZEDAŻY
Gang Świeżaków wraca jako Gang Słodziaków. Dlaczego prosty program punktowy zadziałał w Biedronce, a nie zadziałał w wielu innych sieciach handlowych?
Jakub Müller
Dzisiaj rusza nowa edycja jednej z najlepszych akcji w historii polskiego marketingu. Jej mechanizm jest identyczny jak w przypadku ubiegłorocznego Gangu Świeżaków. To połączenie psychologicznych trików, dobrej organizacji i odpowiedniego wyboru momentu na start. Właśnie brak tego ostatniego czynnika sprawił, że podobne programy z maskotkami prowadzone przez inne sieci handlowe kończyły się klapą.
PROMOCJE SPRZEDAŻY PSYCHOLOGIA KONSUMENTA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Maslow wywrócony. Czy akcje hipermarketów zachęcające do zakupu nieładnych owoców i warzyw można zorganizować inaczej?
Jakub Müller
Sieci handlowe namawiają klientów, by kupowali gorzej wyglądające, ale pełnowartościowe owoce i warzywa. Kilka lat temu cenę takich produktów obniżył Intermarché, teraz podobną akcję rozpoczął Lidl. Nowe badania psychologów pokazują jednak, że promocje cenowe w tym wypadku mogą nie przynosić rezultatów adekwatnych do zaangażowania. Konsumenci kierują się bowiem motywami, których nie są świadomi.
Espresso
KFC zapłaci 11 tys. dol. dziecku nazwanemu imieniem pułkownika Sandersa
TVP wybrała firmę, która ma przeprowadzić audyt Nielsena
Forum Marketingu Zintegrowanego – tańsze bilety tylko do końca sierpnia
Ukazała się książka „Milenialsi zarządzają” Chipa Espinozy i Joela Schwarzbarta
O.S.T.R. na czołgu Rudy 102 w teledysku promującym grę „World of Tanks”
Ikea Centres z nową agencją kreatywną
Ronaldo międzynarodowym ambasadorem Grupy Santander w ramach sponsoringu Ligi Mistrzów UEFA
Facebook Watch dostępny na całym świecie
Ukazała się książka „Zarządzanie milenialsami” Chipa Espinozy i Micka Uklei
„Abc marketingu B2B” – książka Łukasza Kosuniaka
Marka SanSwiss obsługiwana na 19 rynkach przez Wills Integrated
Oferty pracy

/

/
Wydarzenia
3.09.2018 - 5.09.2018
Sprawny.marketing: Tydzień szkoleń we Wrocławiu
12.09.2018
Spróbuj e-handlu
17.09.2018 - 28.09.2018
Sprawny.marketing: 2 tygodnie szkoleń w Warszawie
1.10.2018 - 4.10.2018
Sprawny.marketing: Tydzień szkoleń w Krakowie
12.10.2018 - 1.06.2019
Diploma in Professional Marketing
24.10.2018 - 26.10.2018
I Love Marketing
25.10.2018 - 26.10.2018
XIX Kongres Badaczy „Impact factor – wiedza ma moc”
7.12.2018
XVI edycja konkursu Złote Spinacze
9.10.2023 - 10.10.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
23.10.2023 - 25.10.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
3.09.2018
Crash Mondays 19: Public Relations
13.09.2018 - 14.09.2018
Mobile Trends Conference for e-commerce
26.09.2018 - 27.09.2018
Kids Products Forum
10.10.2018 - 11.10.2018
Kongres Best of Online Marketing
19.10.2018 - 1.06.2019
Digital Diploma in Professional Marketing
25.10.2018 - 26.10.2018
Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach
7.11.2018 - 8.11.2018
10. edycja Forum Marketingu Zintegrowanego
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
19.10.2023 - 20.10.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail