Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
KAMPANIE REKLAMOWE PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE I CRM PROMOCJE SPRZEDAŻY
Gang Świeżaków wraca jako Gang Słodziaków. Dlaczego prosty program punktowy zadziałał w Biedronce, a nie zadziałał w wielu innych sieciach handlowych?
Jakub Müller
Dzisiaj rusza nowa edycja jednej z najlepszych akcji w historii polskiego marketingu. Jej mechanizm jest identyczny jak w przypadku ubiegłorocznego Gangu Świeżaków. To połączenie psychologicznych trików, dobrej organizacji i odpowiedniego wyboru momentu na start. Właśnie brak tego ostatniego czynnika sprawił, że podobne programy z maskotkami prowadzone przez inne sieci handlowe kończyły się klapą.
EVENT MARKETING EXPERIENTIAL MARKETING MARKETING BEZPOŚREDNI OBSŁUGA KLIENTA
10 faktów o wykorzystaniu nowoczesnych technik wizualnych w sprzedaży
Jacek Kisiała
Nie ma skuteczniejszego sposobu budowania relacji z klientem niż kontakt bezpośredni. Dziś jednak podczas spotkania niekoniecznie trzeba sięgać tylko po foldery czy zdjęcia. Można zaprosić potencjalnego klienta, aby założył specjalne okulary i doświadczył czegoś, co zapamięta i co będzie chciał powtarzać. Poniżej 10 faktów, które warto sobie uświadamiać, aby dobrze wykorzystywać możliwości nowoczesnych technik wizualnych w sprzedaży.
Espresso
PiS odpowiada płachtą reklamową na billboardy opozycji
Procter & Gamble chce zastrzec LOL, WTF i inne popularne akronimy
„Piękny wiek”, czyli 100-latkowie w kampanii History na 100-lecie niepodległości
Facebook z narzędziem do dopasowywania influencerów do marek
„Tworzymy meblowe historie”. Kampania marketingowa Fabryk Mebli Forte
Nowoczesna odpowiada na reklamę PiS własnymi przeróbkami
Raperzy w kolejnej odsłonie „Projektu Tymczasem” EB
Julia Wieniawa bohaterką kampanii Deichmanna
Google stworzył fikcyjną markę pizzy, by testować strategię reklam na YouTube
„Każdy dzień to inna historia” – Amica rusza z kampanią wizerunkową
Wydarzenia
3.09.2018 - 5.09.2018
Sprawny.marketing: Tydzień szkoleń we Wrocławiu
17.09.2018 - 28.09.2018
Sprawny.marketing: 2 tygodnie szkoleń w Warszawie
1.10.2018 - 4.10.2018
Sprawny.marketing: Tydzień szkoleń w Krakowie
12.10.2018 - 1.06.2019
Diploma in Professional Marketing
24.10.2018 - 26.10.2018
I Love Marketing
25.10.2018 - 26.10.2018
XIX Kongres Badaczy „Impact factor – wiedza ma moc”
7.12.2018
XVI edycja konkursu Złote Spinacze
13.09.2018 - 14.09.2018
Mobile Trends Conference for e-commerce
26.09.2018 - 27.09.2018
Kids Products Forum
10.10.2018 - 11.10.2018
Kongres Best of Online Marketing
19.10.2018 - 1.06.2019
Digital Diploma in Professional Marketing
25.10.2018 - 26.10.2018
Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach
7.11.2018 - 8.11.2018
10. edycja Forum Marketingu Zintegrowanego
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.