Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
16.08.2018
Influencerzy w świecie animacji. Szefowe marketingu PepsiCo opowiadają o promowaniu marki Cheetos

Polska jest jednym z czołowych rynków, jeśli chodzi o zaawansowanie w komunikacji digitalowej.

O współpracy z influencerami przy kampanii Cheetos opowiadają Karolina Demus i Barbara Romaniuk z PepsiCo
Artykuły
EVENT MARKETING EXPERIENTIAL MARKETING MARKETING BEZPOŚREDNI OBSŁUGA KLIENTA
10 faktów o wykorzystaniu nowoczesnych technik wizualnych w sprzedaży
Jacek Kisiała
Nie ma skuteczniejszego sposobu budowania relacji z klientem niż kontakt bezpośredni. Dziś jednak podczas spotkania niekoniecznie trzeba sięgać tylko po foldery czy zdjęcia. Można zaprosić potencjalnego klienta, aby założył specjalne okulary i doświadczył czegoś, co zapamięta i co będzie chciał powtarzać. Poniżej 10 faktów, które warto sobie uświadamiać, aby dobrze wykorzystywać możliwości nowoczesnych technik wizualnych w sprzedaży.
TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Przed nami lata zmian. Telekomy zaczynają trudny wyścig o klienta
Mateusz Lubczański
Kiedyś były na szczycie. Teraz ograniczają budżety i starają się znaleźć dla siebie miejsce w technologicznym ekosystemie. Telekomy dywersyfikują działalność, inwestując w infrastrukturę i tnąc wydatki na reklamę. Kto zostanie w tyle, nie odbuduje już swojej pozycji.
Espresso
Facebook z narzędziem do dopasowywania influencerów do marek
„Zawsze możesz coś zrobić” – przypomina spot Warszawskich Dni Różnorodności
„Nie widzę przeszkód” – kampania wprowadzająca na rynek Young Stars Frugo
Dua Lipa w projekcie „The Pace: Season One” Jaguara
Google stworzył fikcyjną markę pizzy, by testować strategię reklam na YouTube
Męskie Granie zwycięża trzeci raz z rzędu w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard
McDonald’s zamierza pomóc młodym w starcie na rynku pracy
Ukazała się książka „Transformersi – superbohaterowie polskiej reklamy 80.–90.”
Wydarzenia
3.09.2018 - 5.09.2018
Sprawny.marketing: Tydzień szkoleń we Wrocławiu
17.09.2018 - 28.09.2018
Sprawny.marketing: 2 tygodnie szkoleń w Warszawie
1.10.2018 - 4.10.2018
Sprawny.marketing: Tydzień szkoleń w Krakowie
12.10.2018 - 1.06.2019
Diploma in Professional Marketing
24.10.2018 - 26.10.2018
I Love Marketing
25.10.2018 - 26.10.2018
XIX Kongres Badaczy „Impact factor – wiedza ma moc”
7.12.2018
XVI edycja konkursu Złote Spinacze
13.09.2018 - 14.09.2018
Mobile Trends Conference for e-commerce
26.09.2018 - 27.09.2018
Kids Products Forum
10.10.2018 - 11.10.2018
Kongres Best of Online Marketing
19.10.2018 - 1.06.2019
Digital Diploma in Professional Marketing
25.10.2018 - 26.10.2018
Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach
7.11.2018 - 8.11.2018
10. edycja Forum Marketingu Zintegrowanego
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail