Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Przed nami lata zmian. Telekomy zaczynają trudny wyścig o klienta
Mateusz Lubczański
Kiedyś były na szczycie. Teraz ograniczają budżety i starają się znaleźć dla siebie miejsce w technologicznym ekosystemie. Telekomy dywersyfikują działalność, inwestując w infrastrukturę i tnąc wydatki na reklamę. Kto zostanie w tyle, nie odbuduje już swojej pozycji.
BADANIA MARKETINGOWE HANDEL DETALICZNY PRAWO
Kto najbardziej zyskuje na zakazanych niedzielach? Punkty usługowe, sklepy internetowe, dyskonty
Haitong Bank
Nastroje w polskim sektorze detalicznym są nieco mniej optymistyczne niż rok temu. Powodem jest głównie niepewność związana z konsekwencjami wprowadzonego zakazu handlu w niedzielę. Według oczekiwań zakaz będzie miał ograniczony wpływ na ogólny wzrost sektora, ale zapewne doprowadzi do przetasowań w strukturze rynku. E-handel, punkty usługowe i małe sklepy odbiorą kawałek tortu super- i hipermarketom. W tym roku zakaz handlu w niedzielę spowoduje przyspieszenie penetracji e-commerce w Polsce o 0,5 proc., w 2019 roku o 0,9 proc., a począwszy od 2020 nawet o 1,2 proc. – szacują analitycy Haitong Banku.
Espresso
Ukazała się książka „Transformersi – superbohaterowie polskiej reklamy 80.–90.”
Devil Energy Drink ma zapłacić 60 tys. zł za grafikę z hasłem „Ona już wie, co za chwilę będzie miała w ustach”
Marka Nike oskarżana o utrwalanie stereotypów po publikacji zdjęcia z kominiarką
„Life isn’t black and white. Only coffee is” – kampania Tchibo Black ’N White
Chipsy Doritos z kampanią wprowadzającą markę na polski rynek
Słodziaki zastąpią Świeżaki w Biedronce
Facebook usuwa ponad 5 tys. opcji targetowania, by zapobiegać dyskryminacji
CCC wybrało H2O Creative do globalnej obsługi w Internecie
Pawełek budzi radość w kampanii marki E. Wedel
Personalia
22.08.2018
Agnieszka Sosnowska CEO agencji Biuro Podróży Reklamy
22.08.2018
Karolina Tyniec-Margańska: z Innogy Polska do Ringier Axel Springer Media AG
Wydarzenia
3.09.2018 - 5.09.2018
Sprawny.marketing: Tydzień szkoleń we Wrocławiu
17.09.2018 - 28.09.2018
Sprawny.marketing: 2 tygodnie szkoleń w Warszawie
1.10.2018 - 4.10.2018
Sprawny.marketing: Tydzień szkoleń w Krakowie
12.10.2018 - 1.06.2019
Diploma in Professional Marketing
24.10.2018 - 26.10.2018
I Love Marketing
25.10.2018 - 26.10.2018
XIX Kongres Badaczy „Impact factor – wiedza ma moc”
7.12.2018
XVI edycja konkursu Złote Spinacze
13.09.2018 - 14.09.2018
Mobile Trends Conference for e-commerce
26.09.2018 - 27.09.2018
Kids Products Forum
10.10.2018 - 11.10.2018
Kongres Best of Online Marketing
19.10.2018 - 1.06.2019
Digital Diploma in Professional Marketing
25.10.2018 - 26.10.2018
Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach
7.11.2018 - 8.11.2018
10. edycja Forum Marketingu Zintegrowanego
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail