Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE HANDEL DETALICZNY PRAWO
Kto najbardziej zyskuje na zakazanych niedzielach? Punkty usługowe, sklepy internetowe, dyskonty
Haitong Bank
Nastroje w polskim sektorze detalicznym są nieco mniej optymistyczne niż rok temu. Powodem jest głównie niepewność związana z konsekwencjami wprowadzonego zakazu handlu w niedzielę. Według oczekiwań zakaz będzie miał ograniczony wpływ na ogólny wzrost sektora, ale zapewne doprowadzi do przetasowań w strukturze rynku. E-handel, punkty usługowe i małe sklepy odbiorą kawałek tortu super- i hipermarketom. W tym roku zakaz handlu w niedzielę spowoduje przyspieszenie penetracji e-commerce w Polsce o 0,5 proc., w 2019 roku o 0,9 proc., a począwszy od 2020 nawet o 1,2 proc. – szacują analitycy Haitong Banku.
PROMOCJE SPRZEDAŻY PSYCHOLOGIA KONSUMENTA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Maslow wywrócony. Czy akcje hipermarketów zachęcające do zakupu nieładnych owoców i warzyw można zorganizować inaczej?
Jakub Müller
Sieci handlowe namawiają klientów, by kupowali gorzej wyglądające, ale pełnowartościowe owoce i warzywa. Kilka lat temu cenę takich produktów obniżył Intermarché, teraz podobną akcję rozpoczął Lidl. Nowe badania psychologów pokazują jednak, że promocje cenowe w tym wypadku mogą nie przynosić rezultatów adekwatnych do zaangażowania. Konsumenci kierują się bowiem motywami, których nie są świadomi.
Espresso
Chipsy Doritos z kampanią wprowadzającą markę na polski rynek
10 dowodów na to, że alkohol traktuje kobiety gorzej. Kampania przygotowana przez województwo wielkopolskie
Polskie kampanie nominowane do Digital Communication Awards 2018
Buddy Score – narzędzie do oceny internetowych influencerów
Marka Nike oskarżana o utrwalanie stereotypów po publikacji zdjęcia z kominiarką
Reklama marki Semilac narusza normy Kodeksu etyki reklamy
Krups wybrał agencję, która zajmie się repozycjonowaniem marki
K2 zakończyło przegląd opcji strategicznych. Pozostaje niezależne
Personalia
21.08.2018
Łukasz Kotliński deputy creative directorem w Isobar Poland Group
21.08.2018
Nowa global marketing director w OTCF
Wydarzenia
3.09.2018 - 5.09.2018
Sprawny.marketing: Tydzień szkoleń we Wrocławiu
17.09.2018 - 28.09.2018
Sprawny.marketing: 2 tygodnie szkoleń w Warszawie
1.10.2018 - 4.10.2018
Sprawny.marketing: Tydzień szkoleń w Krakowie
12.10.2018 - 1.06.2019
Diploma in Professional Marketing
24.10.2018 - 26.10.2018
I Love Marketing
25.10.2018 - 26.10.2018
XIX Kongres Badaczy „Impact factor – wiedza ma moc”
7.12.2018
XVI edycja konkursu Złote Spinacze
13.09.2018 - 14.09.2018
Mobile Trends Conference for e-commerce
26.09.2018 - 27.09.2018
Kids Products Forum
10.10.2018 - 11.10.2018
Kongres Best of Online Marketing
19.10.2018 - 1.06.2019
Digital Diploma in Professional Marketing
25.10.2018 - 26.10.2018
Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach
7.11.2018 - 8.11.2018
10. edycja Forum Marketingu Zintegrowanego
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków
tel.: (12) 296 11 30
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail