Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
16.08.2018
Influencerzy w świecie animacji. Szefowe marketingu PepsiCo opowiadają o promowaniu marki Cheetos

Polska jest jednym z czołowych rynków, jeśli chodzi o zaawansowanie w komunikacji digitalowej.

O współpracy z influencerami przy kampanii Cheetos opowiadają Karolina Demus i Barbara Romaniuk z PepsiCo
Artykuły
PROMOCJE SPRZEDAŻY PSYCHOLOGIA KONSUMENTA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Maslow wywrócony. Czy akcje hipermarketów zachęcające do zakupu nieładnych owoców i warzyw można zorganizować inaczej?
Jakub Müller
Sieci handlowe namawiają klientów, by kupowali gorzej wyglądające, ale pełnowartościowe owoce i warzywa. Kilka lat temu cenę takich produktów obniżył Intermarché, teraz podobną akcję rozpoczął Lidl. Nowe badania psychologów pokazują jednak, że promocje cenowe w tym wypadku mogą nie przynosić rezultatów adekwatnych do zaangażowania. Konsumenci kierują się bowiem motywami, których nie są świadomi.
BADANIA MARKETINGOWE TRENDY
Od ideologizacji do pragmatyzmu. Co dziś konsumujemy?
Joanna Chłopek
Konsument to już nie tyle osoba, która konsumuje dobra i usługi. Coraz częściej wchłania on wartości i ideologie. Sposobom nowej konsumpcji przyjrzeli się badacze podczas konferencji trendwatchingowej PTBRiO „Konsument 2018”.
Espresso
PepsiCo kupuje SodaStream za ponad 3 mld dol.
„Totalna awantura to nie program dla Polski” – spot wyborczy PiS
Art Moves – konkurs na najlepszą pracę billboardową rozstrzygnięty
Vistula Group i Bytom ze zgodą na koncentrację
Netflix testuje reklamy pomiędzy odcinkami seriali
„PiS wziął miliony” – billboardy opozycji w całej Polsce
„Back to sport” – kampania Decathlonu
„Kierowcą TIR-a zostajesz, jak nie potrafisz robić w życiu nic” – spot firmy Adar o hejcie dotykającym kierowców
Wydarzenia
3.09.2018 - 5.09.2018
Sprawny.marketing: Tydzień szkoleń we Wrocławiu
17.09.2018 - 28.09.2018
Sprawny.marketing: 2 tygodnie szkoleń w Warszawie
1.10.2018 - 4.10.2018
Sprawny.marketing: Tydzień szkoleń w Krakowie
12.10.2018 - 1.06.2019
Diploma in Professional Marketing
24.10.2018 - 26.10.2018
I Love Marketing
25.10.2018 - 26.10.2018
XIX Kongres Badaczy „Impact factor – wiedza ma moc”
7.12.2018
XVI edycja konkursu Złote Spinacze
13.09.2018 - 14.09.2018
Mobile Trends Conference for e-commerce
26.09.2018 - 27.09.2018
Kids Products Forum
10.10.2018 - 11.10.2018
Kongres Best of Online Marketing
19.10.2018 - 1.06.2019
Digital Diploma in Professional Marketing
25.10.2018 - 26.10.2018
Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach
7.11.2018 - 8.11.2018
10. edycja Forum Marketingu Zintegrowanego
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail