Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Najwyższy czas odlubić polubienia. Co mierzyć w mediach społecznościowych?
Łukasz Kubaszczyk
Planowane działania w social media powinny mieć realne przełożenie na efekt biznesowy – zgodzi się z tym każdy reklamodawca. A jednak briefy bywają często zbyt ogólnikowe. Tymczasem w długofalowej komunikacji problemy zaczynają się właśnie przy kwestiach praktycznych. Jak sobie z tym poradzić?
FELIETON OBSŁUGA KLIENTA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Klient jak mąż. 10 wskazówek, jak być partnerem klienta w agencji reklamowej
Joanna Burdek
Osoba pracująca na stanowisku accounta powinna godzić interesy agencji i klienta. Relację między accountem i klientem można do pewnego stopnia porównać z relacjami w małżeństwie. A klient – jak mąż – każdy jest inny. Co robić, by jakość relacji z nim była jak najwyższa? Wpływa na to praca wielu osób oraz przestrzeganie określonych zasad.
Espresso
WhatsApp będzie wyświetlał reklamy
Branża farmaceutyczna reaguje na upały, w branży finansowej coraz popularniejszy Blik. Raport IMM
„CSR-owiec, czyli kto?”. Analiza Forum Odpowiedzialnego Biznesu
W październiku Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach
Kampania wprowadzająca na polski rynek sklep internetowy About You
DHL Express rozpoczyna współpracę z Clue PR
Kosmetyki najczęściej kupujemy w drogeriach sieciowych i supermarketach – badanie SW Research
Ministerstwo Cyfryzacji wybrało agencję do obsługi PR kampanii o korzyściach z wykorzystywania technologii cyfrowych
Francuska ilustratorka zarzuca NBP plagiat
ESL i Grupa Onet-RAS Polska nawiązują współpracę na rzecz popularyzacji e-sportu
„Trzech mistrzów Black Red White” – nowa platforma komunikacyjna marki
Serwis dla wystawców targowych Expovortal.com.pl powraca
Polski Internet w lipcu 2018 r. Wyniki badania Gemius/PBI
Znamy skład jury Złotych Spinaczy 2018
TVP ogłasza przetarg na kampanię promującą projekt digitalizacji filmów i seriali
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
8.08.2018
Jakub Zientek social media & content deputy directorem w Codemedia
8.08.2018
Iwona Kubicz w jury Stevie International Business Awards 2018
7.08.2018
Bartosz Sieradzki investment directorem w Publicis Media
Wydarzenia
3.09.2018 - 5.09.2018
Sprawny.marketing: Tydzień szkoleń we Wrocławiu
17.09.2018 - 28.09.2018
Sprawny.marketing: 2 tygodnie szkoleń w Warszawie
1.10.2018 - 4.10.2018
Sprawny.marketing: Tydzień szkoleń w Krakowie
12.10.2018 - 1.06.2019
Diploma in Professional Marketing
25.10.2018 - 26.10.2018
Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach
7.11.2018 - 8.11.2018
10. edycja Forum Marketingu Zintegrowanego
13.09.2018 - 14.09.2018
Mobile Trends Conference for e-commerce
26.09.2018 - 27.09.2018
Kids Products Forum
10.10.2018 - 11.10.2018
Kongres Best of Online Marketing
19.10.2018 - 1.06.2019
Digital Diploma in Professional Marketing
25.10.2018 - 26.10.2018
XIX Kongres Badaczy „Impact factor – wiedza ma moc”
7.12.2018
XVI edycja konkursu Złote Spinacze
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.