Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ZARZĄDZANIE MARKĄ
Bądź wyrazisty, a nie wyróżnialny – albo zgiń. Część 2: jak w praktyce budować wyraziste zasoby marki?
Jakub Müller
Pierwsza część tego cyklu opisywała, dlaczego wyrazistość marki jest ważniejsza niż jej wyróżnialność. Za przykład posłużyła kampania McDonald’s nagrodzona w Cannes Lions. Druga część pokaże, jak w praktyce zbudować wyraziste zasoby marki i jakie są najczęstsze błędy.
BADANIA MARKETINGOWE FELIETON ZARZĄDZANIE MARKĄ
Nadchodzi renesans masowej komunikacji
Jacek Szlak
Zamierzasz przedłużyć abonament w telekomie. Niestety, oferta dla Ciebie jest gorsza niż dla nowego klienta. Nie chcą Cię zatrzymać, zaangażować. Nie walczą do upadłego o Twoją lojalność. Wrzucasz wpis na Facebooka, jakie to podłe, jak bardzo odległe od marketingu relacji. Dlaczego nie pomyślą o zasadzie Pareto?
Espresso
Ewa Chodakowska w internetowej kampanii kolekcji marki Adidas dla kobiet
Internauci wybiorą konsumenta, który wystąpi w reklamie Lidla
Startuje Mixx Awards 2018
Ile i w jaki sposób Polacy płacą za e-zakupy? Badanie Gemiusa
O potencjale urządzeń mobilnych podczas Mobile Trends Conference w Krakowie
Uchwała krajobrazowa w Nowym Sączu
Selgros Cash & Carry z nową odsłoną kampanii „Profesjonaliści”
Grupa spółek Danone wybrała K2 Media do obsługi w Internecie
Więdłocha, Różczka, Pawlicki i Zakościelny w spocie kampanii „BohaterOn” dla powstańców warszawskich
Przyjazne jak pies czy zmienne jak kameleon – jakie według Polaków powinno być konto bankowe? Badanie ARC Rynek i Opinia
Gerard Piqué globalnym ambasadorem akcji Beko „Jedz jak mistrz”
Topnieje widownia popularnych seriali – pokazuje badanie MullenLowe MediaHub
Polska na końcu europejskiej stawki pod względem widoczności reklam online. Raport firmy Meetrics
The Strategists – dział Grupy Grandes Kochonos ds. strategii i new business
Monday i Lewis w Polsce nawiązały partnerstwo
„Far Future” – raport Natalii Hatalskiej
Personalia
7.08.2018
Bartosz Sieradzki investment directorem w Publicis Media
7.08.2018
Edyta Kowal nową CMO w Prowly
7.08.2018
Ramon Laguarta zastępuje Indrę K. Nooyi na stanowisku dyrektora generalnego PepsiCo
6.08.2018
Zmiany personalne w zespole Sotrendera
Wydarzenia
13.09.2018 - 14.09.2018
Mobile Trends Conference for e-commerce
10.10.2018 - 11.10.2018
Kongres Best of Online Marketing
19.10.2018 - 1.06.2019
Digital Diploma in Professional Marketing
7.11.2018 - 8.11.2018
10. edycja Forum Marketingu Zintegrowanego
26.09.2018 - 27.09.2018
Kids Products Forum
12.10.2018 - 1.06.2019
Diploma in Professional Marketing
25.10.2018 - 26.10.2018
XIX Kongres Badaczy „Impact factor – wiedza ma moc”
7.12.2018
XVI edycja konkursu Złote Spinacze
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail