Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
2.03.2018
Czy marketerzy śnią o humanizacji technologii?

Marketing jest sztuką kwestionowania status quo. Czy jednak dziś jest w nim miejsce na humanistyczną refleksję nad możliwościami stwarzanymi przez technologię? A może wszyscy oczekują po prostu coraz doskonalszych technicznych możliwości bezbłędnego docierania do konsumenta?

Rozmawiają o tym Michał Kociankowski (Synergion) i Adam Polasz (O11E), członkowie rady programowej konferencji CyberHuman organizowanej przez PTBRiO.
Artykuły
E-COMMERCE HANDEL DETALICZNY MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Jak być jeszcze bliżej klienta? – sklep w Messengerze
Redakcja
Mobile staje się najważniejszym i najbardziej przyszłościowym kanałem komunikacji z klientami. Zmienia nawyki komunikacyjne konsumentów – także w e-handlu. Popularność Facebook Messengera sprawia, że i tam warto nawiązać kontakt z konsumentem i ułatwić mu zakupy. Obecnie dowolny e-sklep może to zrobić w prosty sposób dzięki nowej usłudze FastTony Messenger Shop.
KAMPANIE REKLAMOWE REKLAMA ZEWNĘTRZNA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Co kampania McDonald’s nagrodzona w Cannes Lions mówi o współczesnym brandingu? Bądź wyrazisty, a nie wyróżnialny. Albo zgiń
Jakub Müller
Na festiwalu Cannes Lions 2018 w kategorii outdoor zwyciężyła kampania „Next Exit”. W Polsce przeszła bez większego echa, ale warto się jej przyjrzeć. Pokazuje, w jakim kierunku zmierza zarządzanie marką. Ważniejsze niż wyróżnienie brandu staje się budowanie wyrazistych zasobów i wykorzystywanie ich w różnych mediach.
Espresso
Sprzedaż Barbie rośnie, a mimo to Mattel zwalnia 2,2 tys. pracowników
Więzienne rewolucje – Magda Gessler promuje serial „Orange is the New Black”
Warszawska kampania społeczno-edukacyjna dotycząca śmiecenia nad Wisłą
Co skłoniłoby Polaków do opuszczenia Facebooka? Badanie Procontent Communication
Ivanka Trump likwiduje swoją markę odzieży. Tłumaczy to obowiązkami, jakie pełni w administracji swojego ojca
Facebook z rekordowymi spadkami na giełdzie. W ciągu jednego dnia stracił na wartości 120 mld dolarów
Jak młodzi konsumują newsy? Analiza BBC
Coca-Cola wprowadza na polski rynek markę napojów na bazie roślin
„Jesteśmy, jeśli pamiętasz” – spot Muzeum Powstania Warszawskiego
Personalia
27.07.2018
Iwona Duda prezesem Fundacji Sarigato
Wydarzenia
13.09.2018 - 14.09.2018
Mobile Trends Conference for e-commerce
10.10.2018 - 11.10.2018
Kongres Best of Online Marketing
7.12.2018
XVI edycja konkursu Złote Spinacze
26.09.2018 - 27.09.2018
Kids Products Forum
25.10.2018 - 26.10.2018
XIX Kongres Badaczy „Impact factor – wiedza ma moc”
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail