Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
E-COMMERCE HANDEL DETALICZNY MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Jak być jeszcze bliżej klienta? – sklep w Messengerze
Redakcja
Mobile staje się najważniejszym i najbardziej przyszłościowym kanałem komunikacji z klientami. Zmienia nawyki komunikacyjne konsumentów – także w e-handlu. Popularność Facebook Messengera sprawia, że i tam warto nawiązać kontakt z konsumentem i ułatwić mu zakupy. Obecnie dowolny e-sklep może to zrobić w prosty sposób dzięki nowej usłudze FastTony Messenger Shop.
BADANIA MARKETINGOWE INFLUENCER MARKETING MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Stawiaj na mniejszych. Celebryta to influencerski kolos na glinianych nogach
Mateusz Lubczański
Selena Gomez na Instagramie z torebką twojej produkcji? Kendall Jenner korzystająca z wytwarzanych przez ciebie kosmetyków? Brzmi wspaniale, ale taki alians może być pozbawiony sensu. Lepszą inwestycją są mikro- i makroinfluencerzy.
Espresso
Coca-Cola wprowadza na polski rynek markę napojów na bazie roślin
Ivanka Trump likwiduje swoją markę odzieży. Tłumaczy to obowiązkami, jakie pełni w administracji swojego ojca
Konsumenci poskarżyli się, że reklama Lidla namawia do… kupowania. KER oddaliła skargi
Piwny balet w nowej telewizyjnej reklamie Guinnessa
Semilac z aplikacją rozpoznającą kolor lakieru na paznokciach
Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji podpisała umowę z Attention Marketing
Expander wybrał 10 Team do obsługi strategiczno-marketingowej
Co skłoniłoby Polaków do opuszczenia Facebooka? Badanie Procontent Communication
Religijne osoby wydają mniej i rzadziej robią zakupy impulsowe
„Jesteśmy, jeśli pamiętasz” – spot Muzeum Powstania Warszawskiego
Katarzyna Bujakiewicz w spocie zapowiadającym książkę „Hashtag”
OSM Piątnica wybrała agencję marketingową
Poczta Polska wybrała Value Media do obsługi mediowej
Personalia
26.07.2018
Paweł Laskowski prezesem Polskich Badań Internetu
25.07.2018
Izabela Lukas-Domaradzka chief financial officerem w GroupM. Natalia Grzybicka commercial directorem w Mindshare
23.07.2018
Marta Kopcik group communications managerem w CanPack
Wydarzenia
13.09.2018 - 14.09.2018
Mobile Trends Conference for e-commerce
10.10.2018 - 11.10.2018
Kongres Best of Online Marketing
7.12.2018
XVI edycja konkursu Złote Spinacze
26.09.2018 - 27.09.2018
Kids Products Forum
25.10.2018 - 26.10.2018
XIX Kongres Badaczy „Impact factor – wiedza ma moc”
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków
tel.: (12) 296 11 30
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail