Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
15.05.2018
Czego nie widzi przeciętny zjadacz interfejsów?

Recepty na zmiany muszą rezonować z gotowością firmy na głos z zewnątrz. Czasem wiemy, jak coś zrobić, ale nie robimy tego, bo obawiamy się, że zostanie to źle odebrane. Wtedy po jakimś czasie plujemy sobie w brodę, że trzeba było być twardym, postawić veto albo uświadomić firmie, że brnie w ślepą uliczkę.

O wpływie pojektanta na zarządzanie rozmawiamy w drugiej części wywiadu z Hubertem Turajem, user experience directorem w studiu EDISONDA
Artykuły
INFLUENCER MARKETING MARKETING MOBILNY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Co to jest Musical.ly? Jaki jest marketingowy potencjał tej platformy?
Krzysztof Budzyński
Musical.ly to nowy, szybko rosnący gracz na rynku mediów społecznościowych. Aplikacja umożliwia tworzenie krótkich, ale skomplikowanych materiałów wideo i miksowanie ich z popularną muzyką. Prostota działania, dynamika oraz mobilność aplikacji w połączeniu z ulubioną muzyką sprawiły, że Musical.ly ma ponad 240 mln użytkowników. Dziennie produkują oni aż 15 mln postów – tak zwanych musicali.
EDUKACJA MARKETINGOWA MARKETING INTERNETOWY WIDEOMARKETING
Transmisje live dla biznesu – trzy wskazówki
Katarzyna Gawryś
Transmisje live zyskują na popularności nie tylko wśród osób prywatnych. Stanowią też narzędzie marketingowe dla dużych oraz mniejszych firm.
Espresso
Facebook cenzuruje obrazy Rubensa
Wavemaker: CEE bastionem linearnej telewizji
Międzynarodowe marki zwiększają wydatki na influencerów, oczekują jednak przejrzystości
Marcin Kobylecki uruchamia studio kreatywne Tengent
Mądry Polak na zakupach. Wyniki ankiety Payback Opinion Poll
Joanna Jędrzejczyk promuje odżywki dla sportowców Formotivy
PayU rozszerza współpracę z GoldenSubmarine
Reklama depilacji laserowej niezgodna z Kodeksem etyki reklamy
Personalia
23.07.2018
Nowe osoby w Publicis Media Commerce
23.07.2018
Tomasz Czerwiński deputy digital directorem w Vizeum
23.07.2018
Marta Kopcik group communications managerem w CanPack
Wydarzenia
13.09.2018 - 14.09.2018
Mobile Trends Conference for e-commerce
10.10.2018 - 11.10.2018
Kongres Best of Online Marketing
7.12.2018
XVI edycja konkursu Złote Spinacze
26.09.2018 - 27.09.2018
Kids Products Forum
25.10.2018 - 26.10.2018
XIX Kongres Badaczy „Impact factor – wiedza ma moc”
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail