Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
FELIETON MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
O reklamach leków i suplementów, czyli o tym, jak trudna branża farmaceutyczna zwiększa sprzedaż za niemałe pieniądze
Rafał Kowalczyk
Niedziela w rodzinnym gronie, pora obiadowa. Właśnie kończy się „Familiada”, a na stół wjeżdżają schabowe z ziemniakami. I chociaż nie jest to Wigilia, miejsce dla zbłąkanego wędrowca zajmują kolejno: mim z problemami gastrycznymi, pani, która uczy swoją córkę, jak dbać o drogi moczowe, aktorka w kitlu, udzielająca porad na suchość pochwy, a wreszcie i wyluzowana Marysia z „M jak Miłość”. Właśnie minęły pierwsze dwie minuty bloku reklamowego. Brzmi znajomo?
KAMPANIE REKLAMOWE REKLAMA ZEWNĘTRZNA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Co kampania McDonald’s nagrodzona w Cannes Lions mówi o współczesnym brandingu? Bądź wyrazisty, a nie wyróżnialny. Albo zgiń
Jakub Müller
Na festiwalu Cannes Lions 2018 w kategorii outdoor zwyciężyła kampania „Next Exit”. W Polsce przeszła bez większego echa, ale warto się jej przyjrzeć. Pokazuje, w jakim kierunku zmierza zarządzanie marką. Ważniejsze niż wyróżnienie brandu staje się budowanie wyrazistych zasobów i wykorzystywanie ich w różnych mediach.
Espresso
Amazon coraz ważniejszym graczem na rynku reklamy. W USA rozmawia bezpośrednio z markami, pomijając agencje reklamowe
FoodCare oficjalnym sponsorem Legii Warszawa
Projekt Tymczasem EB – nowa kampania telewizyjna z udziałem raperów
The Order of Yoni – „piwo waginalne” podbija media
Renee wychodzi myśleniem poza pudełko
Nawyki zakupowe pokolenia Z – raport Criteo
Adidas, Visa, Biedronka i Lotos z największymi wzrostami znajomości podczas MŚ 2018. Badanie Starcomu
Ekstraklasa z nowym kontraktem z Lotto i PKO Bankiem Polskim
Youtuberzy z kanału Na Pełnej będą promować nowy smak ginu Gordon’s
Dziwna kampania reklamowa 7Up. Napój jako składnik jedzenia: pasty z awokado, wieprzowiny albo ciastka
Jak marki szukają pytona – real-time marketing w sezonie ogórkowym
Purmo wybiera inPlus Media do kompleksowej obsługi marketingowej
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
20.07.2018
Adam Dasiewicz – nowy project manager w LiquidThread
Wydarzenia
25.06.2018 - 24.07.2018
Miesiąc E-Biznesu na eduweb.pl
26.09.2018 - 27.09.2018
Kids Products Forum
25.10.2018 - 26.10.2018
XIX Kongres Badaczy „Impact factor – wiedza ma moc”
13.09.2018 - 14.09.2018
Mobile Trends Conference for e-commerce
10.10.2018 - 11.10.2018
Kongres Best of Online Marketing
7.12.2018
XVI edycja konkursu Złote Spinacze
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.