Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
KAMPANIE REKLAMOWE REKLAMA ZEWNĘTRZNA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Co kampania McDonald’s nagrodzona w Cannes Lions mówi o współczesnym brandingu? Bądź wyrazisty, a nie wyróżnialny. Albo zgiń
Jakub Müller
Na festiwalu Cannes Lions 2018 w kategorii outdoor zwyciężyła kampania „Next Exit”. W Polsce przeszła bez większego echa, ale warto się jej przyjrzeć. Pokazuje, w jakim kierunku zmierza zarządzanie marką. Ważniejsze niż wyróżnienie brandu staje się budowanie wyrazistych zasobów i wykorzystywanie ich w różnych mediach.
EVENT MARKETING MARKETING BEZPOŚREDNI
Tanio, taniej, polski festiwal muzyczny
Mateusz Lubczański
Nasz krajowy rynek festiwali muzycznych powoli zaczyna się klarować. Po latach powstało kilka znanych i rozpoznawalnych marek, które zadomowiły się w przestrzeni medialnej. Mniejsze festiwale mają ograniczone szanse na wybicie się. Przy rosnącej liczbie konkurentów staje się to coraz trudniejsze.
Espresso
Jak marki szukają pytona – real-time marketing w sezonie ogórkowym
Do nowego kalendarza Lindner szuka „faceta do trumny”
Znamy już program Kongresu Badaczy
Lenovo wybiera Publicis Media do obsługi mediowej
Luksusowa marka butów Louboutin zarejestrowała czerwoną podeszwę jako znak towarowy
„100 lat Polsko” życzy Onet w kampanii wizerunkowej na stulecie niepodległości
Męskie Granie ciągle na szczycie. Zestawienie YouTube Ads Leaderboard czerwiec 2018
Skyn o bliskości i technologii w kampanii „Save Intimacy”
Personalia
18.07.2018
Hanna Rydlewska dyrektorem działu digital „Vogue Polska”
18.07.2018
Piotr Siemaszko – z Deloitte Digital do Mindspot
Wydarzenia
25.06.2018 - 24.07.2018
Miesiąc E-Biznesu na eduweb.pl
26.09.2018 - 27.09.2018
Kids Products Forum
25.10.2018 - 26.10.2018
XIX Kongres Badaczy „Impact factor – wiedza ma moc”
13.09.2018 - 14.09.2018
Mobile Trends Conference for e-commerce
10.10.2018 - 11.10.2018
Kongres Best of Online Marketing
7.12.2018
XVI edycja konkursu Złote Spinacze
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków
tel.: (12) 296 11 30
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail