Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
EDUKACJA MARKETINGOWA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Jak zbudować persony dla twojego biznesu?
Katarzyna Gawryś
Pierwszym i często niedocenianym przez początkujących przedsiębiorców etapem budowania e-biznesu jest research. Wiemy z grubsza, dla kogo tworzymy produkt, lecz niewielu twórców start-upów poświęca czas na dokładne określenie person. A wysiłek włożony w poznanie przyszłego klienta opłaci się w następnych etapach i pozwoli uniknąć wielu błędów.
PUBLIC RELATIONS ZARZĄDZANIE MARKĄ
Ryanair: co oznacza kolejny strajk dla przyszłości marki
Jakub Müller
Marketingowa maszyna, jaką jest Ryanair, dotychczas była sprawnie pilotowana. Jej szef, Michael O’Leary celowo wlatywał w burzowe chmury, wiedząc, że kontrolowane turbulencje tylko pomogą marce. Tegoroczny strajk pilotów to co innego. Maszyny nie rozbije – ta jest zbyt mocna. Ale może zaszkodzić wizerunkowi marki w przyszłości.
Espresso
Nowa reklama Nike. Zamiast piłkarskich gwiazd pokazuje młodych sportowców amatorów
Skyn o bliskości i technologii w kampanii „Save Intimacy”
Smaki z dzieciństwa w nowej formie – kampania Braci Koral
W czerwcu branża handlowa reklamuje dyskonty i sklepy z elektroniką. Raport IMM
Start wakacyjnej kampanii „Lato smakuje lepiej z Lay’s”
Moderatorzy Facebooka oskarżani o brak reakcji na konta dzieci poniżej 13 lat
Big Star otwiera własne sklepy na Białorusi
Marka Oxford szykuje dwie kampanie reklamowe
Wystartowała XVI edycja Złotych Spinaczy
Personalia
17.07.2018
Zmiany w zarządzie Polskiej Fundacji Narodowej
17.07.2018
Fundacja Ronalda McDonalda wzmacnia swój zespół
Wydarzenia
25.06.2018 - 24.07.2018
Miesiąc E-Biznesu na eduweb.pl
26.09.2018 - 27.09.2018
Kids Products Forum
7.12.2018
XVI edycja konkursu Złote Spinacze
13.09.2018 - 14.09.2018
Mobile Trends Conference for e-commerce
10.10.2018 - 11.10.2018
Kongres Best of Online Marketing
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail