Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
9.07.2018
Dinozaury muszą patrzeć pod nogi. O postrzeganiu mobile przez branżę i młodych użytkowników

Starzejemy się jako branża, nie traktujemy zaś poważnie młodszych, nastolatków. A ich interakcja ze smartfonem to esencja mobilności. Branża zdaje się tego nie widzieć.

O najmłodszych użytkownikach mobile i rewolucji, jaka nas czeka dzięki interfejsom głosowym rozmawiamy z Moniką Mikowską, CEO agencji Mobee Dick
Artykuły
PUBLIC RELATIONS ZARZĄDZANIE MARKĄ
Ryanair: co oznacza kolejny strajk dla przyszłości marki
Jakub Müller
Marketingowa maszyna, jaką jest Ryanair, dotychczas była sprawnie pilotowana. Jej szef, Michael O’Leary celowo wlatywał w burzowe chmury, wiedząc, że kontrolowane turbulencje tylko pomogą marce. Tegoroczny strajk pilotów to co innego. Maszyny nie rozbije – ta jest zbyt mocna. Ale może zaszkodzić wizerunkowi marki w przyszłości.
MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Prowadzenie podcastu – 3 praktyczne wskazówki
Katarzyna Gawryś
Prowadzenie podcastu może wspierać biznes. Niezależnie od tego, czy już jest się przedsiębiorcą, czy dopiero rozważa założenie własnego start-upu, nagrywanie wartościowych dla odbiorców materiałów umacnia pozycję eksperta i może stanowić dobre dopełnienie wizerunku marki.
Espresso
Jak reprezentacja Polski bawiła się w Mielcu – sprawdziła agencja Momentalna z ASZdziennikiem
„Nie pitol, że widziałeś wszystko” – krakowska agencja turystyczna reklamuje mniej znane miejsca
Customer experience podnosi przychody, ale wymaga od firm szybkich zmian. Raport KPMG International
Żywiec Zdrój i nowe napoje w kampanii „Zasmakuj lekkości”
Kampania „Mistrzowska oferta” Plusa dla fanów futbolu
Facebook testuje reklamy w rozszerzonej rzeczywistości
Obraz Zdzisława Beksińskiego na etykiecie kontrowersyjnego piwa Nowiczok
„Maker Woman” – innowacyjne prototypy tworzone przez kobiety
„Hitem jest Hit” – ciastka Hit w nowej odsłonie
Bakoma Twist z wakacyjnym konkursem
Personalia
10.07.2018
Marta Gądek zastępcą dyrektora biura reklamy „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl
10.07.2018
Aleksander Frydrych dyrektorem kreatywnym Cut The Mustard
10.07.2018
Radosław Mazowiecki w GetResponse
Wydarzenia
25.06.2018 - 24.07.2018
Miesiąc E-Biznesu na eduweb.pl
26.09.2018 - 27.09.2018
Kids Products Forum
13.09.2018 - 14.09.2018
Mobile Trends Conference for e-commerce
10.10.2018 - 11.10.2018
Kongres Best of Online Marketing
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail