Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY PRAWO
Co po RODO? Czy można i czy warto wyciągać od internautów jak najwięcej danych?
Albert Hupa
W jakim stopniu mogę zbierać dane od internautów? Jak mogę je wykorzystywać? Po wejściu w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych jeszcze nie wszyscy internetowi gracze mają co do tego pewność. Wynika to z dwóch powodów. Nie do końca wiadomo, jak interpretować nowe prawo. A przede wszystkim – czy internauci zmienili swoją postawę wobec danych osobowych.
MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY TRENDY
Uczniowie czarnoksiężników z Doliny Krzemowej
Jacek Szlak
Żyjemy w świecie narracji. Dobra opowieść nie musi być prawdziwa, żeby mogła być atrakcyjna. Spójrzmy choćby na to, jak media próbowały uporać się z tematami wygranej Donalda Trumpa oraz Brexitu. Na celowniku długo pozostawały rosyjskie farmy trolli, których zadaniem było szerzenie wątpliwości wśród wyborców i manipulowanie niezdecydowanymi w kierunku pożądanym przez mocodawców. A jakie były ich metody? Oprócz intensywnej i sprytnej szeptanki – właśnie rozsiewanie nieprawdziwych informacji.
Espresso
Polacy i zakaz handlu w niedziele – badanie Havas Media Group
Zachowania kobiet i mężczyzn przy zakupie kosmetyków – badanie IQS
Mc Silk w kampanii Blika
Kids Products Forum pod koniec września
Europejski Fundusz Leasingowy z nową platformą komunikacyjną
Collaflex promowany przez halowych rekordzistów świata w sztafecie
Czy młodzi przestają korzystać z Facebooka? – analiza NapoleonCat
Szef marketingu eBay: praca kreatywna agencji została przyćmiona przez mierzalność internetu
Szczepan Twardoch w kampanii „Miastonauci” Raiffeisen Polbanku
Startuje kampania Plush na Kartę „Film Ci się nie urwie”
Biedronka podsumowuje akcję „Dumni z naszych”
Shake Hands z działem do obsługi marek wnętrzarskich w social media
Personalia
6.07.2018
Urszula Zarańska-Skarżyńska nową dyrektor generalną SMB
6.07.2018
Magdalena Porwet pełnomocnikiem zarządu ds. komunikacji i PR Grupy Energa
6.07.2018
Paweł Janas nowym szefem kreacji w GoldenSubmarine w Poznaniu
6.07.2018
Szymon Kot dołączył do start-upu Disco:VR
Wydarzenia
25.06.2018 - 24.07.2018
Miesiąc E-Biznesu na eduweb.pl
26.09.2018 - 27.09.2018
Kids Products Forum
13.09.2018 - 14.09.2018
Mobile Trends Conference for e-commerce
10.10.2018 - 11.10.2018
Kongres Best of Online Marketing
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail