Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
3.07.2018
Chodzi o konsumenta ze smartfonem w ręku

Zawsze mówiłam, że aplikacja mobilna nie jest konieczna. I nie o to chodzi, że akurat dzisiaj w 2018 roku nie jest konieczna. Nigdy nie była.

O rozwoju branży mobile rozmawiamy z Moniką Mikowską, CEO agencji Mobee Dick
Artykuły
KAMPANIE REKLAMOWE MEDIA TRENDY
Reklamy na wymiar. Telewizja jeszcze nie umiera
Mateusz Lubczański
Ciasteczka, profilowanie i dobieranie reklam dla każdego indywidualnego użytkownika. Internetowy standard niedługo trafi do telewizji. Pogłoski o jej śmierci ponownie wydają się przesadzone.
CONTENT MARKETING MARKETING INTERNETOWY
Precyzyjne, inteligentne… nieskuteczne
Jakub Müller
Kierowanie kampanii do niewielkich grup konsumentów było uznawane w ostatnich latach za marketingowy dogmat. Tymczasem sygnały płynące z działów marketingu takich koncernów jak Mars, Coca-Cola czy Procter & Gamble wskazują, że dla dużych firm zbyt wąskie targetowanie może być źródłem problemów.
Espresso
Wikipedia nieczynna w proteście przeciw dyrektywie o prawach autorskich
Gospodynie z Cieszanowa śpiewają „Satisfaction”. Promują rockowy festiwal i zapraszają The Rolling Stones na Podkarpacie
Szef marketingu eBay: praca kreatywna agencji została przyćmiona przez mierzalność internetu
CCC za 13 mln zł przejmuje 51% udziałów w DeeZee
Shake Hands z działem do obsługi marek wnętrzarskich w social media
FaceAddicted zmienia się w F11 Agency
Lufthansa zaserwuje pasażerom jedzenie dla astronautów
Wyjścia ewakuacyjne zastawione towarem. Biedronka zakazuje fotografowania sklepów
Francja promuje się w Polsce
Raport rynku świadczeń pozapłacowych – „Drogowskaz motywacyjny 2018” Sodexo
Collaflex promowany przez halowych rekordzistów świata w sztafecie
Sieć handlowa Lewiatan współpracuje ze Świeżą Bazylią
Żabka wybrała Blue 449
Personalia
5.07.2018
Polską Izbą Przemysłu Targowego pokieruje dr Beata Kozyra
Wydarzenia
25.06.2018 - 24.07.2018
Miesiąc E-Biznesu na eduweb.pl
10.10.2018 - 11.10.2018
Kongres Best of Online Marketing
13.09.2018 - 14.09.2018
Mobile Trends Conference for e-commerce
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail