Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
3.07.2018
Chodzi o konsumenta ze smartfonem w ręku

Zawsze mówiłam, że aplikacja mobilna nie jest konieczna. I nie o to chodzi, że akurat dzisiaj w 2018 roku nie jest konieczna. Nigdy nie była.

O rozwoju branży mobile rozmawiamy z Moniką Mikowską, CEO agencji Mobee Dick
Artykuły
MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY TRENDY
Uczniowie czarnoksiężników z Doliny Krzemowej
Jacek Szlak
Żyjemy w świecie narracji. Dobra opowieść nie musi być prawdziwa, żeby mogła być atrakcyjna. Spójrzmy choćby na to, jak media próbowały uporać się z tematami wygranej Donalda Trumpa oraz Brexitu. Na celowniku długo pozostawały rosyjskie farmy trolli, których zadaniem było szerzenie wątpliwości wśród wyborców i manipulowanie niezdecydowanymi w kierunku pożądanym przez mocodawców. A jakie były ich metody? Oprócz intensywnej i sprytnej szeptanki – właśnie rozsiewanie nieprawdziwych informacji.
BADANIA MARKETINGOWE CUSTOMER EXPERIENCE OBSŁUGA KLIENTA
Czy Net Promoter Score ma sens? Wskaźnik marketingowy mający kilka widocznych zalet i jedną ukrytą wadę
Jakub Müller
NPS to jeden z najczęściej stosowanych wskaźników marketingowych w polskich firmach. Lubiany przez banki, ubezpieczycieli, telekomy za swoją prostotę, bywa też ostro krytykowany. Czy Net Promoter Score ma dzisiaj sens?
Espresso
Giganci internetowi Amazon, Netflix czy Google zwiększyli wydatki reklamowe
W Warszawie, Poznaniu i Gdańsku najwięcej powierzchni handlowej
„Pies na szczęście” – badanie 4P
eService z telewizyjną kampanią promującą płatności bezgotówkowe
Zbigniew Boniek promuje mistrzowskie doładowanie z bonusem w Play
Telewizyjna odsłona kampanii smartfonów Huawei z serii Y
„Wiadomości” silne w lubelskim, „Fakty” w Małopolsce, a „Wydarzenia” w łódzkim. Badanie Wavemakera
Powstało Jedno.org. Chce łączyć kompetencje komunikacji marketingowej i CSR
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
3.07.2018
Arkadiusz Siwko nowym prezesem Energi
3.07.2018
Carat z nowym client partnerem
3.07.2018
Kamikaze uruchamia zespół business development. Zofia Mozga i Tomasz Kufera awansują
3.07.2018
Maciej Kozina w dziale kreacji VML Poland
Wydarzenia
25.06.2018 - 24.07.2018
Miesiąc E-Biznesu na eduweb.pl
10.10.2018 - 11.10.2018
Kongres Best of Online Marketing
13.09.2018 - 14.09.2018
Mobile Trends Conference for e-commerce
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.