Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE CUSTOMER EXPERIENCE OBSŁUGA KLIENTA
Czy Net Promoter Score ma sens? Wskaźnik marketingowy mający kilka widocznych zalet i jedną ukrytą wadę
Jakub Müller
NPS to jeden z najczęściej stosowanych wskaźników marketingowych w polskich firmach. Lubiany przez banki, ubezpieczycieli, telekomy za swoją prostotę, bywa też ostro krytykowany. Czy Net Promoter Score ma dzisiaj sens?
BADANIA MARKETINGOWE
NPS – wskaźnik godny polecenia?
Tomasz Tyszkiewicz
Każdy, kto w pracy zawodowej zajmuje się tematem jakości obsługi i satysfakcji klientów, musiał słyszeć o Net Promoter Score (NPS). Wskaźnik ten w kilka lat podbił wiele rynków i branż. W miarę zyskiwania popularności doczekał się jednak różnych wersji i odmian. Treść pytania i skala odpowiedzi są modyfikowane w zależności od potrzeb poszczególnych firm. Rodzi się więc wątpliwość: czy każdy NPS jest tak samo dobry i czy można porównywać wskaźniki pozyskiwane w różny sposób?
Espresso
„Wyzwanie smaku” Pepsi z influencerami i limitowana edycja puszek vintage
Zmowy na rynku fitness? Postępowanie UOKiK
Meetrics z pomiarem viewability na YouTube i w kanałach partnerskich
Kongres Best of Online Marketing w październiku
O czym rozmawiali samorządowcy na Forum Promocji Województwa Łódzkiego
Instagram wprowadza muzykę do Stories
Finanse przyszłości, czyli jak dziennikarze wyobrażają sobie swój bank za 10 lat
Mobile Trends Conference for e-commerce tuż po wakacjach
McDonald’s Polska w Internecie świętuje pięćdziesięciolecie Big Maca
Personalia
2.07.2018
Mateusz Ciećwierski group account directorem w GoldenSubmarine
2.07.2018
Małgorzata Drozdowska i Agnieszka Klimczak nowymi dyrektorkami kreatywnymi FCB Bridge2Fun
2.07.2018
Nowy członek zarządu domu mediowego UM
2.07.2018
Paweł Wojtak art & studio directorem w dziale kreacji OS3
2.07.2018
Nowe osoby w Brand New Galaxy
Wydarzenia
25.06.2018 - 24.07.2018
Miesiąc E-Biznesu na eduweb.pl
13.09.2018 - 14.09.2018
Mobile Trends Conference for e-commerce
4.07.2018
Aula Polska Kraków #6 „Zaskakujący customer experience”
10.10.2018 - 11.10.2018
Kongres Best of Online Marketing
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków
tel.: (12) 296 11 30
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail