Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
21.09.2017
Udają się te bojkoty, które nie są nazywane bojkotami

Jeśli ktoś wzywa do bojkotu, a nawet w badaniach klienci deklarują, że się przyłączą, to jest mało prawdopodobne, że cokolwiek rzeczywiście się stanie. Ale nie jest dobrze, kiedy do bojkotu marki, o której w danej chwili źle się mówi, włączają się inne firmy, nie mając na to jakiegokolwiek racjonalnego uzasadnienia.

Kryzys Tigera podsumowuje Urszula Podraza, partner strategiczny w agencji Planet PR. W rozmowie z Jackiem Szlakiem mówi także o fake newsach, edukacji medialnej i dojrzałości polskiego konsumenta.
Artykuły
CONTENT MARKETING INFLUENCER MARKETING MARTECH TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Klient jako waluta. Skąd ten pomysł?
Marek Tobota
Kto i w jaki sposób może dysponować danymi osobowymi? Użytkownicy internetu i regulatorzy rynku coraz mocniej pilnują tej kwestii. Stary żart „w internecie nikt nie wie, że jesteś psem” już dawno przestał być aktualny. Świadomość tego wzrosła po tegorocznych wydarzeniach związanych z działalnością firmy Cambridge Analytica. Wobec tego na konferencjach technologicznych na całym świecie można usłyszeć, że tożsamość jest nową walutą. A może pójść o krok dalej i spojrzeć na klienta jako walutę?
EVENT MARKETING INFLUENCER MARKETING MARKETING BEZPOŚREDNI WYDARZENIA PROMOCYJNE
Festiwal szans – rady dla organizatora stref marek podczas eventów
Jacek Kiziński
Podczas tegorocznego festiwalu Open’er swoje strefy miały m.in. marki Black & White (Tchibo), Heineken i Żywiec. Event marketingowym doświadczeniem dzieli się ich organizator, Horeca Group.
Espresso
Facebook i Instagram wprowadzają narzędzia do zarządzania czasem spędzanym na platformach
Mike Tyson w filmie FoodCare na 74. rocznicę Powstania Warszawskiego
McDonald’s wprowadza MacCoins – limitowaną edycję kolekcjonerskich monet
Farmacja cały czas na czele rankingu najaktywniejszych reklamodawców. Analiza Codemedia
Pierwsza kampania marki Salatino
Amica odświeża logo
Warszawa z lotu ptaka na graffiti promującym program Planete+
FastTony uruchamia usługę Messenger Shop – sklep w Messengerze
Alianci i operacja Frantic 7 w spocie PFN na rocznicę Powstania Warszawskiego
Barbara Kurdej-Szatan, Modny Tata i Gabi Drzewiecka w spocie FuzeTea
Po mundialu polscy piłkarze bardziej rozpoznawalni, ale mniej lubiani – badanie Havas Sports & Entertainment
DB Schenker wybrał agencję do komunikacji w social media
„KolejLove wakacje!” w kampanii Polregio
Personalia
1.08.2018
Paweł Lasiuk rzecznikiem prasowym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie
1.08.2018
Małgorzata Kroh na czele działu marketingu i rozwoju Sodexo
31.07.2018
Awanse w domu mediowym Vizeum
30.07.2018
Beata Suchocka COO agencji RiverWood Marketing
31.07.2018
Anna Cieśluk-Żebrowska associate directorem w Partner of Promotion
Wydarzenia
13.09.2018 - 14.09.2018
Mobile Trends Conference for e-commerce
10.10.2018 - 11.10.2018
Kongres Best of Online Marketing
19.10.2018 - 1.06.2019
Digital Diploma in Professional Marketing
7.12.2018
XVI edycja konkursu Złote Spinacze
26.09.2018 - 27.09.2018
Kids Products Forum
12.10.2018 - 1.06.2019
Diploma in Professional Marketing
25.10.2018 - 26.10.2018
XIX Kongres Badaczy „Impact factor – wiedza ma moc”
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail