Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE BIBLIOTECZKA MARKETING INTERNETOWY
Płynność – podstawowe zasady komunikacji perswazyjnej [fragm. książki „Sieci wpływu”]
Nathalie Nahai
Najskuteczniejsze są te przekazy perswazyjne, które jesteśmy w stanie najłatwiej przetwarzać (z dużą płynnością przetwarzania). Niezależnie od treści, jeśli jesteś w stanie przedstawić informacje w sposób wizualnie jasny (płynny percepcyjnie), prosty fonologicznie (płynny lingwistycznie) i ugruntowany semantycznie (płynny pojęciowo), zostaną one odebrane jako bardziej wiarygodne niż przekazy mniej płynne.
KONKURSY REKLAMOWE TRENDY
Nigdy nie uda się stworzyć prawdziwej sztucznej inteligencji! Podsumowanie Cannes Lions 2018
Adriana Krawiec
Co powinno zostać w naszych głowach po Cannes Lions 2018? Przede wszystkim emocje. Pascal mawiał, że „serce ma swoje racje, których rozum nie zna”. Czy na pewno?
Espresso
Reakcje na mecz Polska – Japonia: real-time marketing brandów
Bank Pekao szuka travelgramera. Wyśle go w podróż po Europie
Reklamy wideo w Messengerze dla wszystkich reklamodawców
Jak płacimy w Internecie? Badanie e-Izby
Co najbardziej irytuje Polaków w ustawie o zakazie handlu w niedzielę? Badanie SW Research
Ikea podpowiada, jak wykorzystać puste kartony po meblach
Blogerzy w kulinarnych pojedynkach Netto
„E-mail marketing w Polsce” – badanie ARC Rynek i Opinia
Internauci zaufali e-sklepom. Raport Gemiusa „E-commerce w Polsce 2018”
Powrót Męskiego Grania. Zestawienie YouTube Ads Leaderboard za maj 2018
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
28.06.2018
Nowy zarząd Rady Reklamy i arbitrzy Komisji Etyki Reklamy
Wydarzenia
25.06.2018 - 24.07.2018
Miesiąc E-Biznesu na eduweb.pl
4.07.2018
Aula Polska Kraków #6 „Zaskakujący customer experience”
2.07.2018
Crash Mondays: video marketing
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.