Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CONTENT MARKETING STORYTELLING ZARZĄDZANIE MARKĄ
In product we (should) trust. Technologiczne nowinki i efektowna kreacja nie mogą przesłonić produktu
Marta Ulman, Jakub Kwaczyński
Forum IAB 2018, którego tematem był „Powrót do przyszłości”, już za nami. Większość ekspertów miała podobne odczucia: strach przed zmianami. Strach w kontekście postępu technologicznego, widoczny w kilku wymiarach: jako przekraczanie granic prywatności albo możliwe nadużycia. A jak na to patrzą stratedzy?
CONTENT MARKETING MARKETING INTERNETOWY
Content performance marketing. Czym się różni od zwykłego content marketingu?
Michał Szynal
Standardowe kampanie w środowisku digital są coraz mniej efektywne, a zatem reklamodawcy sięgnęli po nowe rozwiązania. Należy do nich m.in. content marketing. Ale to jego nowocześniejsza odmiana – content performance marketing – ma szczególny potencjał zwiększania zysku z inwestycji. Jak powinno to wyglądać od strony promowania treści, mierzenia skuteczności i rozliczeń z klientami? Doświadczeniem dzieli się praktyk tej branży.
Espresso
Czy wybrałbyś ponownie marketing? 60% pracowników branży odpowiada: nie
Jak Tiffany zwiększa sprzedaż ślubnej biżuterii? Zwraca się ku nowym klientom
Spot ForBetu z Arturem Borucem to plagiat?
IAB Polska podpisuje międzynarodowe porozumienie dotyczące reklamy online i praw własności intelektualnej
Dr Pepper tworzy własną drużynę „CS:GO”
Startuje Miesiąc E-Biznesu na eduweb.pl
Jak i gdzie kupują Polacy – badanie firmy Altavia
„Circlozaury atakują!” na stacjach Circle K
Nurek w kampanii marki Amundsen „Odkrywaj więcej”
MPM AGD z agencją PR
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
27.06.2018
180627
Wydarzenia
25.06.2018 - 24.07.2018
Miesiąc E-Biznesu na eduweb.pl
4.07.2018
Aula Polska Kraków #6 „Zaskakujący customer experience”
2.07.2018
Crash Mondays: video marketing
9.09.2024 - 10.09.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.