Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
18.06.2018
Zachowania i wpływy – o co toczy się walka w digitalu?

Wyzwanie stanowi obecnie próba zdefiniowania i określenia, jakie kompetencje powinien mieć specjalista marketingu, żeby realnie wpływać na firmę. Czy potrzebne mu są nadal kompetencje kreatywne? Czy za chwilę będzie to raczej analityk?

O transformacji cyfrowej, nowych kompetencjach e-marketera oraz wyzwaniach płynących z IoT rozmawiamy z dr. hab. Grzegorzem Mazurkiem
Artykuły
KAMPANIE REKLAMOWE KONKURSY REKLAMOWE TRENDY
Jak prezentuje się Azja i Ameryka Południowa na Cannes Lions 2018? I co na to USA?
Adriana Krawiec
Ameryka Południowa nadal kojarzy wam się głównie z brazylijską sambą? O reklamie z Chin myślicie, że to wciąż błękitne ulotki z czerwonym smokiem? Najwyższy czas się obudzić. Przespaliśmy jakiś czas, karmiąc się stereotypami. Agencje reklamowe z Ameryki Południowej zgarniają dziś większość Złotych Lwów, a eksperci z Chin to czołówka współczesnych prelegentów Cannes Lions 2018.
BADANIA MARKETINGOWE INFLUENCER MARKETING MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Stawiaj na mniejszych. Celebryta to influencerski kolos na glinianych nogach
Mateusz Lubczański
Selena Gomez na Instagramie z torebką twojej produkcji? Kendall Jenner korzystająca z wytwarzanych przez ciebie kosmetyków? Brzmi wspaniale, ale taki alians może być pozbawiony sensu. Lepszą inwestycją są mikro- i makroinfluencerzy.
Espresso
Mecz Polska – Kolumbia: jak zareagowały marki?
YouTube odpowiada na ekspansję wideo Facebooka. Ogłosił, że pomoże twórcom zarabiać na płatnych subskrypcjach i gadżetach
Aplikacje zakupowe walczą o klienta. Badanie Spicy Mobile
Zombie w stolicy. Kampania Tramwajów Warszawskich
Bramkarz Józef Młynarczyk twarzą sieci komórkowej Otvarta
Cube Group nawiązuje partnerstwo strategiczne z Ingenious Technologies
Martin Sorrell szczerze o plotkach, swoich następcach w WPP i planach związanych z S4 Capital
Instagram wprowadza IGTV do zamieszczania dłuższych filmów
Kobiety spędziły w maju niemal tyle samo czasu co mężczyźni na stronach o technologii. Analiza Gemiusa
Ikea Canada i kampania z udziałem drag queens
Meble wypoczynkowe w kampanii Black Red White „Żyj wygodnie!”
Wavemaker: rośnie obłożenie reklamowe serwisów VoD nadawców
Personalia
22.06.2018
Dominik Branny nowym prezesem Makro Polska
Wydarzenia
25.06.2018 - 26.06.2018
Forum Promocji Województwa Łódzkiego
2.07.2018
Crash Mondays: video marketing
11.07.2024 - 12.07.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
25.06.2018 - 26.06.2018
Google Tag Manager – pakiet szkoleń
4.07.2018
Aula Polska Kraków #6 „Zaskakujący customer experience”
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail