Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
FELIETON KONKURSY REKLAMOWE TRENDY
Najnowsze wieści z Cannes Lions: sztuczna inteligencja wyjdzie nam na zdrowie
Adriana Krawiec
Sztuczna inteligencja (AI) jest wciąż postrzegana jako wymysł nawiedzonych profesorów robotyki i zakręconych speców od nowych technologii. Jeśli AI się upowszechni, to jaka rola czeka ludzkość? Na to pytanie podczas Cannes Lions 2018 odpowiadają: profesor Hiroshi Ishiguro z Uniwersytetu w Osace oraz jedna z najbardziej znanych w świecie futurologów, Faith Popcorn.
KONKURSY REKLAMOWE ZARZĄDZANIE MARKĄ
Cannes Lions 2018: pesymizm, absencje, firmy konsultingowe
Jakub Müller
Zaczynający się festiwal Cannes Lions jest dla branży marketingowej papierkiem lakmusowym. W tym roku, przynajmniej przed startem, nastroje nie są najlepsze W poprzednich latach dyskutowano o Google i Facebooku albo o mediach. Teraz głównym tematem są firmy konsultingowe odważnie wchodzące na rynek agencji.
Espresso
43-minutowy film o prostytutce wygrywa Grand Prix Cannes Lions
Współczesny konsument – przed telewizorem z telefonem w ręku. Analiza Gemiusa
Piłkarze dziękują kibicom w kampanii Lotosu
Grupa RMF sprzedaje reklamy audio w modelu programatycznym
Darmowe burgery dla kobiet, które zajdą w ciążę z piłkarzami. Burger King przeprasza za promocję
Każda marka może podważyć status quo i osiągnąć wzrost. Badanie Kantar Millward Brown
Kampania wprowadzająca Rebtel na wrocławski rynek
Co Polacy sądzą o kryptowalutach? Badanie SW Research
Personalia
20.06.2018
Agnieszka Krynicka account directorem w BiteMe! Concept
20.06.2018
Honor Polska z country managerem
20.06.2018
Joanna Wcisło: z Netii do Stanusch Technologies
Wydarzenia
25.06.2018 - 26.06.2018
Forum Promocji Województwa Łódzkiego
4.07.2018
Aula Polska Kraków #6 „Zaskakujący customer experience”
25.06.2018 - 26.06.2018
Google Tag Manager – pakiet szkoleń
8.08.2022 - 9.08.2022
Google Analytics (Universal i GA4) – pakiet szkoleń
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków
tel.: (12) 296 11 30
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail