Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
18.06.2018
Zachowania i wpływy – o co toczy się walka w digitalu?

Wyzwanie stanowi obecnie próba zdefiniowania i określenia, jakie kompetencje powinien mieć specjalista marketingu, żeby realnie wpływać na firmę. Czy potrzebne mu są nadal kompetencje kreatywne? Czy za chwilę będzie to raczej analityk?

O transformacji cyfrowej, nowych kompetencjach e-marketera oraz wyzwaniach płynących z IoT rozmawiamy z dr. hab. Grzegorzem Mazurkiem
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE INFLUENCER MARKETING MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Stawiaj na mniejszych. Celebryta to influencerski kolos na glinianych nogach
Mateusz Lubczański
Selena Gomez na Instagramie z torebką twojej produkcji? Kendall Jenner korzystająca z wytwarzanych przez ciebie kosmetyków? Brzmi wspaniale, ale taki alians może być pozbawiony sensu. Lepszą inwestycją są mikro- i makroinfluencerzy.
BADANIA MARKETINGOWE MEDIA
Polski rynek reklamowy nabiera tempa. Prognozy agencji Zenith
Zenith
Dobra koniunktura gospodarcza w Polsce napędza wzrost wydatków na reklamę. W 2020 roku mobile będzie mieć ponad 30% udziału w globalnym rynku reklamy. Stanie się drugim co do wielkości medium reklamowym na świecie. Agencja mediowa Zenith przedstawiła swoje prognozy.
Espresso
43-minutowy film o prostytutce wygrywa Grand Prix Cannes Lions
Influencerzy w telewizyjnej kampanii marki Cheetos
Orange Polska i mBank kończą współpracę w ramach Orange Finanse
Nadchodzi szósta Aula Polska Kraków
FOB publikuje Ranking Odpowiedzialnych Firm
Unilever chce walczyć z kupowaniem followersów w mediach społecznościowych
TalentMedia uruchamia zautomatyzowaną platformę, która ma połączyć marki i twórców na YouTube
Senior na zakupach porównuje i dokładnie sprawdza promocje z gazetek
YieldRiser rozpoczyna ekspansję zagraniczną
Dwugłowy sprzedawca i psie sztuczki w reklamie Mirindy
Wydarzenia
25.06.2018 - 26.06.2018
Forum Promocji Województwa Łódzkiego
4.07.2018
Aula Polska Kraków #6 „Zaskakujący customer experience”
10.04.2024 - 11.04.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
25.06.2018 - 26.06.2018
Google Tag Manager – pakiet szkoleń
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail