Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CONTENT MARKETING MARKETING INTERNETOWY
Content performance marketing. Czym się różni od zwykłego content marketingu?
Michał Szynal
Standardowe kampanie w środowisku digital są coraz mniej efektywne, a zatem reklamodawcy sięgnęli po nowe rozwiązania. Należy do nich m.in. content marketing. Ale to jego nowocześniejsza odmiana – content performance marketing – ma szczególny potencjał zwiększania zysku z inwestycji. Jak powinno to wyglądać od strony promowania treści, mierzenia skuteczności i rozliczeń z klientami? Doświadczeniem dzieli się praktyk tej branży.
KAMPANIE SPOŁECZNE PUBLIC RELATIONS
Raben – po drodze z ekologią
redakcja
Logistykę można nazwać kołem zamachowym gospodarki. Jednocześnie branża nie zawsze jest postrzegana w zielonych barwach, ponieważ niewiele mówi się o nowoczesnych rozwiązaniach czy też podejściu ekologicznym firm z sektora.
Espresso
Najcenniejsze rozrywkowe marki świata 2018. Badanie BrandZ
Zalando przedłuża umowę z Clue PR. Agencja wprowadzi markę do Czech
Castorama zachęca do zmian w kuchni
Robert Kubica promuje markę Dynamic na stacjach Lotos
Wyroki sądowe z zakresu ochrony konsumentów w sprawie Polskiego Prądu i Gazu oraz Raiffeisena
Jan Mela w spocie Renault
Powstała mapa marek regionu Małopolska
Polacy podczas zakupów nadal preferują gotówkę. Badanie Mobile Institute
Murale Sport.pl z Kamilem Grosickim na ulicach Warszawy
Personalia
13.06.2018
Dariusz Andrian prezesem zarządu SAR
13.06.2018
Grzegorz Karwowski dołącza do Plej
Wydarzenia
11.06.2018 - 15.06.2018
Tour de e-commerce
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
25.05.2023 - 26.05.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
25.06.2018 - 26.06.2018
Google Tag Manager – pakiet szkoleń
8.05.2023 - 9.05.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail