Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
4.06.2018
Marcel to nie tylko AI. To symbol rozwoju Grupy Publicis

Publicis Groupe zaprezentowała światu wewnętrzną platformę AI o nazwie Marcel – od imienia założyciela grupy, Marcela Bleusteina-Blancheta. Przygotowania do wdrożenia asystenta trwały od roku. Teraz czas na parę konkretów: jak działa Marcel? Co zmieni w realiach funkcjonowania holdingu reklamowego?

Na nasze pytania krótko odpowiedział Krzysztof Sobieszek, practice lead business transformation & capability development w Publicis Media Polska
Artykuły
ZARZĄDZANIE MARKĄ
Orange i Nju Mobile, Plus i Plush. Drugie życie drugich marek
Mateusz Lubczański
Piąte urodziny sieci Nju Mobile to spory powód do radości dla Orange. „Nowy” telekom obsługuje 808 tys. aktywnych kart SIM, które należą przecież do pomarańczowego giganta. Skąd taka popularność submarki, której maskotką jest ziemniak? Dlaczego duże marki tak chętnie powołują do życia swoje młodsze wersje – tańsze, prostsze i nowocześniejsze?
PUBLIC RELATIONS ZARZĄDZANIE MARKĄ
Poznaj swojego interesariusza
Marek Tobota
Kto w praktyce działań organizacji najczęściej zajmuje się relacjami z interesariuszami? Działy marketingu i PR oraz agencje współpracujące w tym zakresie. Te zazwyczaj jednak pracują bez specjalnie przygotowanej w tym celu strategii, nie mówiąc już o zapleczu badawczym. A szkoda.
Espresso
H&M powraca z cyklem koncertów. Wystąpią Jimek Symphonixx, Nosowska, O.S.T.R., Pezet i Ten Typ Mes
Fruit of the Loom nadciąga z odsieczą mężczyznom publikującym zdjęcia bez koszulki
ZFPR z kampanią przeciw stygmatyzacji PR
Dojrzałość cyfrowa 2018 – na jakim jesteśmy etapie? Raport „Digital Maturity”
Rynek europejskiej piłki nożnej jest wart ponad 25 mld euro. Badanie Deloitte
„Miałeś cztery lata. Nie czekaj do ostatniej minuty” – Coca-Cola z kampanią przed mundialem 2018
Wojciech Modest Amaro powraca w reklamie farb Magnat Ceramic
Europejska reklama cyfrowa podwoiła wartość w ciągu 5 lat. Analiza IAB Europe
Dział szerokiej dystrybucji L’Oréal Polska z nową agencją PR
GMV wybiera do współpracy Planet PR
T-Mobile startuje z muzycznym projektem
Od Tatr po Bałtyk – film Fundacji Edukacji Polonijnej promujący Polskę
Branżowe organizacje wyrażają zaniepokojenie obecnym kształtem projektu rozporządzenia ePrivacy
Rynek dermokosmetyków – badanie IQS
Prezesi globalnych spółek ostrożnie prognozują wzrost przychodów – pokazuje raport KPMG
HTC zachęca do uruchomienia hipermocy
Wyniki badania Marka Godna Zaufania 2018
Kampania wprowadzająca na rynek markę Dashrade
Polacy w jury 25. edycji Golden Drum
Circle K Polska rozszerza współpracę z Grayling Poland o obsługę mediów społecznościowych
Personalia
7.06.2018
X-kom z nowym wiceprezesem
7.06.2018
Agnieszka Wichracka chief operating officerem w Communication Unlimited
Wydarzenia
4.06.2018 - 10.06.2018
Małopolski Festiwal Innowacji
12.06.2018 - 13.06.2018
Google AdWords dla Menedżerów – pakiet szkoleń
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
25.07.2024 - 26.07.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
11.06.2018 - 15.06.2018
Tour de e-commerce
25.06.2018 - 26.06.2018
Google Tag Manager – pakiet szkoleń
25.06.2024 - 27.06.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
9.09.2024 - 10.09.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.