Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
MARKETING INTERNETOWY MARKETING MOBILNY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Czy transparentność reklam na Facebooku zmniejszy ich efektywność?
Jakub Müller
Na podstawie jakich kryteriów została mi wyświetlona określona reklama na Facebooku? Dowie się tego tylko ten, kto kliknie w reklamę prawym przyciskiem myszy. A co stałoby się, gdyby pełne informacje były widoczne automatycznie? Badania na ten temat przynoszą sprzeczne wyniki. Najnowsze, przeprowadzone na Uniwersytecie Harvarda pokazuje, że może to zmniejszyć skuteczność reklamy.
E-COMMERCE E-MAIL MARKETING MARKETING BEZPOŚREDNI
E-mail marketing automation w zwiększaniu konwersji w sklepie internetowym
Agata Chmielewska
Jedną z istotnych kwestii w planowaniu działań na rzecz promocji marki lub zwiększania konwersji jest koordynacja różnych obszarów marketingu. Synergia tych działań ma szczególne znaczenie nie tylko przy budowaniu strategii. Wspiera też skuteczność. Ponadto ułatwia zachowanie spójności i klarowności komunikatów marketingowych.
Espresso
Martin Sorrell wraca do gry z nowym przedsięwzięciem reklamowym
UEFA i Sony Interactive Entertainment przedłużają obowiązującą od 20 lat umowę
Pomarańczowy 4Move Runmageddon z wizerunkiem Jerzego Dudka
Amazon wskakuje na podium najcenniejszych marek świata w rankingu BrandZ. Microsoft spada. Liderem znów Google
„Najlepsze jest blisko” – kampania marki Cukier Królewski
Starcom: Rynek reklamowy wystrzelił. W I kwartale 2018 r. dynamika najwyższa od 2008 r.
Przedstawiciel LifeTube zabiera głos w sprawie krytyki kampanii Mercedesa z influencerami
Agnieszka Woźniak-Starak i Margaret w kampanii „Poznaj moc koloru” lakierów hybrydowych Semilac
EF Education First szuka testera wyjazdów językowych na Instagramie
Visa zawiesza kampanię z Morganem Freemanem na skutek stawianych mu zarzutów
28% udziału mobile w globalnej konsumpcji mediów w 2020 r. Prognoza firmy Zenith
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
29.05.2018
Alicja Górka-Pruszczak przejmuje zarządzanie Havas PR Warsaw
24.05.2018
Agnieszka Parfienowicz: z Mediacomu do Mindshare
Wydarzenia
4.06.2018 - 10.06.2018
Małopolski Festiwal Innowacji
7.06.2018
Konsument 2018 – konferencja trendwatchingowa
12.06.2018 - 13.06.2018
Google AdWords dla Menedżerów – pakiet szkoleń
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
30.10.2024 - 31.10.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
6.06.2018 - 7.06.2018
Forum IAB 2018
11.06.2018 - 15.06.2018
Tour de e-commerce
25.06.2018 - 26.06.2018
Google Tag Manager – pakiet szkoleń
23.10.2024 - 25.10.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.