Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
INFLUENCER MARKETING MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY MARKETING SPORTOWY ZARZĄDZANIE MARKĄ
E-sport – marki są w grze
Kamil Górecki
Marki coraz odważniej wkraczają w e-sport, wykorzystując międzynarodowy potencjał największych gwiazd. W czym tkwi sekret udanej współpracy z e-sportowymi odpowiednikami Cristiano Ronaldo, Roberta Lewandowskiego, LeBrona Jamesa czy Rogera Federera?
INFLUENCER MARKETING KAMPANIE REKLAMOWE MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Reklamy Netflixa z polskimi influencerami. Czy to potrzebne?
Sonia Horonziak
Czy seriale ze znanego serwisu wideo na żądanie trzeba u nas w ogóle reklamować? Przecież są świetne, a ich oglądanie doskonale wpisało się w styl życia młodych konsumentów mediów. Cóż, nie tylko Netflixem świat modnych seriali stoi.
E-COMMERCE E-MAIL MARKETING MARKETING INTERNETOWY
Skuteczniejsza sprzedaż w e-commerce dzięki e-mail marketingowi
Renata Gajoch-Bielecka
Prowadząc sklep internetowy, stale szukasz sposobów pozwalających skuteczniej sprzedawać produkty. Do optymalizowania działań zapewne wykorzystujesz szereg kanałów i narzędzi. W tym tekście poznasz sposoby, jak poprawić sprzedaż dzięki zoptymalizowanemu e-mail marketingowi.
BIBLIOTECZKA EDUKACJA MARKETINGOWA
Komunikacja korporacyjna a marketing. Fragment książki „Marka korporacyjna i jej komunikacja”
Paweł Bylicki, Jarosław Kończak
Choć większość współczesnych firm nie łączy marketingu i PR w jedną funkcję, obie dyscypliny są niejednokrotnie zarządzane w ramach komunikacji korporacyjnej. Co więcej, jest ona czasem utożsamiana z marketingiem zarówno w teorii, jak i praktyce.
Espresso
Producenci rajstop celowo postarzają swoje produkty?
Youtuberzy wracają do „Studia Krakowska”
Polacy beztroscy w social media? – raport Procontent Communication
Ojcowie w kampanii na Dzień Matki wzywają do zakończenia „Epoki klatkowej”
Czy polscy internauci wierzą w sukces naszych piłkarzy na mundialu w Rosji? Badanie SW Research
Przychody klubów Ekstraklasy w 2017 r. wyniosły 550,4 mln zł. Legia Warszawa kolejny rok na czele – raport Deloitte
PFN będzie rozpoznawać wnioski o dostęp do informacji publicznej, ale skorzysta z prawa do skargi kasacyjnej do NSA
Plany wakacyjne Polaków w 2018 r. według Ipsosu
Nescafe Dolce Gusto wyda książkę z przepisami zwycięzców konkursu
KFC z kampanią „5 Hot Wings za 5 zł”
Publicis Groupe zaprezentowała Marcela
DIMAQ Day podczas Forum IAB. Kompetencje internetowe kluczem do sukcesu komunikacji marketingowej
Wkrótce otwarcie pierwszej w Polsce Ikei w nowym formacie
Ponad 60 proc. Polaków nie potrafi wskazać marek związanych z mistrzostwami świata w Rosji. Wyniki badania
Wyroki sądowe w sprawie ochrony konsumentów. Polkomtel ma zapłacić prawie 5 mln zł kary
Maspex wybrał agencję do obsługi marki Łowicz w Internecie
C-Thru wybrał Streetcom do obsługi w Internecie
Personalia
24.05.2018
Agnieszka Parfienowicz: z Mediacomu do Mindshare
24.05.2018
Mateusz Downar digital connections directorem w Mediacom Warszawa
Wydarzenia
28.05.2018
Poliż e-commerce: „Jak wystartować z e-biznesem”
6.06.2018 - 7.06.2018
Forum IAB 2018
11.06.2018 - 15.06.2018
Tour de e-commerce
30.05.2018
Konferencja semKRK #9 BIG
7.06.2018
Konsument 2018 – konferencja trendwatchingowa
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków
tel.: (12) 296 11 30
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail