Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
15.05.2018
Czego nie widzi przeciętny zjadacz interfejsów?

Recepty na zmiany muszą rezonować z gotowością firmy na głos z zewnątrz. Czasem wiemy, jak coś zrobić, ale nie robimy tego, bo obawiamy się, że zostanie to źle odebrane. Wtedy po jakimś czasie plujemy sobie w brodę, że trzeba było być twardym, postawić veto albo uświadomić firmie, że brnie w ślepą uliczkę.

O wpływie pojektanta na zarządzanie rozmawiamy w drugiej części wywiadu z Hubertem Turajem, user experience directorem w studiu EDISONDA
Artykuły
CONTENT MARKETING INFLUENCER MARKETING MARKETING MOBILNY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Social media kontra świat, czyli jak wygrać z algorytmem
Karolina Balmas, Michał Bartosiński
O mediach społecznościowych jest ostatnio nawet jeszcze głośniej niż zwykle. Nowe platformy pojawiają się i znikają. Giganci zmieniają swoją politykę, użytkownicy protestują, a influencerzy kombinują, jak utrzymać pozycję. Podpowiadamy, co zrobić, by nie aż tak bardzo narzekać na słabe statystyki.
KAMPANIE REKLAMOWE PSYCHOLOGIA KONSUMENTA
Long, long maaan. Historia miłosna z Japonii i efektywna promocja
Jakub Müller
Dziwaczna japońska reklama gumy do żucia przypadkiem trafiła ostatnio na YouTube, opatrzona angielskimi napisami. Od tego czasu historię miłosną dwojga młodych bohaterów wyświetlono prawie 1,5 mln razy. To przykład przylepnej treści, której oddziaływanie zasadza się na powtarzalności. Ta zwykła cecha ułatwia konsumentom interakcje z marką.
Espresso
Facebook zawiesza 200 aplikacji podejrzewanych o niewłaściwe użytkowanie danych
Adidas na mundial przygotował koszulki z symbolami ZSRR
MediaMarkt i Saturn łączą siły. Pozostanie tylko marka MediaMarkt
Anja Rubik w kampanii Samsunga
Trzy polskie agencje nagrodzone w European Search Awards 2018
Trybunał Sprawiedliwości UE zajmie się swobodą zawierania umów na odległość
Kampania marki Renee na Dzień Matki
Iwan w kampanii NC+ ogląda mundial w 4K
YouTube Premium zamiast Red: płatny streaming muzyki bez reklam
O Monecie, garłaczu i fortunie babci w kampanii Muzeum Narodowego w Poznaniu
Bank Zachodni WBK zmienia się w Santander Bank Polska. Akcjonariusze zdecydowali
Samotność polskiego seniora. Badanie ARC Rynek i Opinia
Do 2021 r. wydatki firm na rozwój i wdrożenie systemów AI wyniosą w skali globalnej 200 mld dol. – prognozuje Deloitte
Dziewiąta edycja konferencji SEMKRK już 30 maja
Łukasz Głombicki tworzy nową agencję
Personalia
17.05.2018
Damian Zozula dyrektorem marketingu międzynarodowej platformy GIVT
16.05.2018
Nowa rola Izabeli Rokity-Krześniak w agencji Zenith
16.05.2018
Monika Niechajewicz dyrektorem zarządzającym w agencji Life on Mars
Wydarzenia
30.05.2018
Konferencja semKRK #9 BIG
7.06.2018
Konsument 2018 – konferencja trendwatchingowa
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
14.12.2023 - 15.12.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
6.06.2018 - 7.06.2018
Forum IAB 2018
11.06.2018 - 15.06.2018
Tour de e-commerce
6.12.2023 - 7.12.2023
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail