Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
15.05.2018
Czego nie widzi przeciętny zjadacz interfejsów?

Recepty na zmiany muszą rezonować z gotowością firmy na głos z zewnątrz. Czasem wiemy, jak coś zrobić, ale nie robimy tego, bo obawiamy się, że zostanie to źle odebrane. Wtedy po jakimś czasie plujemy sobie w brodę, że trzeba było być twardym, postawić veto albo uświadomić firmie, że brnie w ślepą uliczkę.

O wpływie pojektanta na zarządzanie rozmawiamy w drugiej części wywiadu z Hubertem Turajem, user experience directorem w studiu EDISONDA
Artykuły
MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Kontekst reklamy a bezpieczeństwo marki
Bartosz Nassalski
Ubiegłoroczne spięcia pomiędzy reklamodawcami a Google były prawdziwym marketingowym trzęsieniem ziemi. Czy jednak tematyka brand safety faktycznie zaczęła być traktowana poważnie?
KAMPANIE REKLAMOWE PSYCHOLOGIA KONSUMENTA
Long, long maaan. Historia miłosna z Japonii i efektywna promocja
Jakub Müller
Dziwaczna japońska reklama gumy do żucia przypadkiem trafiła ostatnio na YouTube, opatrzona angielskimi napisami. Od tego czasu historię miłosną dwojga młodych bohaterów wyświetlono prawie 1,5 mln razy. To przykład przylepnej treści, której oddziaływanie zasadza się na powtarzalności. Ta zwykła cecha ułatwia konsumentom interakcje z marką.
Espresso
Gap przeprasza Chińczyków za koszulki z „niewłaściwą mapą”
Ekologiczny rebranding. Statoil zmienia się w Equinor
Woda Jurajska z nową strategią komunikacji i kampanią reklamową
Co nas razi w reklamie? Podsumowanie działalności Komisji Etyki Reklamy w 2017 r.
Ketchup Squad w kampanii reklamowej marki Kotlin
Dermika zachęca kobiety do dzielenia się niezwykłymi historiami
Imprezowe historie gwiazd w programie Desperadosa na YouTube
Adam Nawałka w kampanii Berlinek
W kwietniu kultura i rozrywka popularne online. Analiza Gemiusa
Kampania wprowadzająca na rynek Lemon Lemon od 7Up
Orlen testuje płatności telefonem za paliwo
„Nie dla nerda” – Komputronik Gaming z nową identyfikacją wizualną
Łomża z nową platformą komunikacyjną
Zgoda UOKiK: Cyfrowy Polsat może przejąć Netię
Anna Dymna, Jerzy Stuhr, Grzegorz Turnau i dr Janusz Skalski w kampanii „Nie duś” pokazują żółtą kartkę mieszkańcom Krakowa
Mniej, czyli lżej. Na czym polega trend technologicznej odnowy? Raport GfK Polonia i Clue PR
Paulina Krupińska, Kamila Szczawińska i Karolina Malinowska w kampanii marki Natura Siberica
Zenith: rośnie udział Internetu w reklamie dóbr luksusowych
Polscy piłkarze w nowej kampanii Lotosu
Wydarzenia
17.05.2018
Warsaw Corporate Film Festival
7.06.2018
Konsument 2018 – konferencja trendwatchingowa
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
23.05.2024 - 24.05.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
6.06.2018 - 7.06.2018
Forum IAB 2018
11.06.2018 - 15.06.2018
Tour de e-commerce
10.04.2024 - 11.04.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail