Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
KAMPANIE REKLAMOWE ZARZĄDZANIE MARKĄ
Dlaczego kampania Dom Development „Miejsce dla dobrych ludzi” wywołała oburzenie? Eksperci: pomysł był dobry, zawiodło wykonanie
Redakcja
Niedawna kampania Dom Development z udziałem Kingi Preis i Bartosza Kizierowskiego pokazała dobro jako coś ekskluzywnego, trudno osiągalnego. Nie połączyła też komunikacji komercyjnej z CSR-em firmy. Porażka na całej linii? Komentują eksperci: Rafał Baran, dr Paweł Wójcik, Norbert Ofmański, Marcin Piwnicki, Bartek Cymer i Bartosz Gostkowski.
BADANIA MARKETINGOWE MARKETING INTERNETOWY MARKETING MOBILNY
Smartfonizacja w Polsce w 2018 roku
Monika Mikowska
Czy kanał mobilny będzie ważny dla mojej firmy? Jak włączać go do jej strategii? Takich pytań nie należy już zadawać. Nie każda firma potrzebuje być mobile-first, ale każda powinna być mobile-sensitive. Każda firma musi być świadoma roli i wagi mobile. Potwierdzają to wyniki badania Kantar TNS, zgromadzone w raporcie „Polska jest Mobi 2018”.
INFLUENCER MARKETING MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Tylko dla prawdziwych Jedi. Kampania komiksów „Star Wars” w internecie – case study
Agnieszka Wołczuk
W styczniu 2018 roku miała miejsce premiera serii komiksów „Star Wars: Klasyczne opowieści” wydanych przez De Agostini. Kolekcję promowano m.in. spotami telewizyjnymi. A jak starano się wzbudzić zainteresowanie nią w sieci? I na ile się to udało? Wyniki podsumowuje agencja Pitted Cherries, która zajmowała się współpracą z influencerami oraz działaniami PR.
BADANIA MARKETINGOWE ZARZĄDZANIE MARKĄ
Design thinking – droga do projektowania skutecznej strategii marki
Justyna Krawczyk-Sokołowska
Metodologia design thinking zmienia sposób myślenia o brandzie. Nie dziwi więc jej rosnąca rola w projektowaniu strategii marek. Jak wyglądają poszczególne etapy procesu? Jakie narzędzia wykorzystywane są do analizy grup docelowych i generowania pomysłów? W końcu – czy tylko pracownicy działu marketingu powinni być zainteresowani tymi działaniami?
Espresso
Badanie odbioru reklam alkoholi przez młodych ludzi. Czy ograniczenia prawne działają?
Nowe spoty Okocimia w ramach kampanii „Tu się warzy z zasadami”
Prawdziwi klienci w kampanii Lidla
„Dzięki nauce widzisz więcej” – wizerunkowa kampania Centrum Nauki Kopernik
Kampania promocyjna „Pracuję w Lublinie”
W Nowym Jorku powstanie tymczasowe muzeum pizzy
Kampania paliw Orlen Efecta
4F sponsorem Turnieju Czterech Skoczni
Wzrost reklamy cyfrowej o 9,3% w 2017 r. Badanie IAB Polska/PwC AdEx
Jakie informacje o użytkownikach Facebook przekazuje reklamodawcom?
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
25.04.2018
Dorota Mazur na czele Havas Creative Group Poland
25.04.2018
Izabela Albrychiewicz liderem agencji Wavemaker w regionie CEE
Wydarzenia
9.05.2018 - 10.05.2018
Szkolenie Google AdWords i AdWords PRO
9.05.2018 - 11.05.2018
V Kongres Dyrektorów E-commerce
11.05.2018
Szkolenie Google Analytics
17.05.2018
Warsaw Corporate Film Festival
9.05.2018 - 10.05.2018
Szkolenia Optimized Content Marketing + SEO: Pozycjonowanie i Link Building
10.05.2018 - 11.05.2018
Szkolenie Marketing Małej Firmy w Internecie + Dzień Social Media
11.05.2018
Szkolenie Facebook Marketing + ADS
6.06.2018 - 7.06.2018
Forum IAB 2018
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.