Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
INFLUENCER MARKETING KAMPANIE REKLAMOWE MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Reklamy Netflixa z polskimi influencerami. Czy to potrzebne?
Sonia Horonziak
Czy seriale ze znanego serwisu wideo na żądanie trzeba u nas w ogóle reklamować? Przecież są świetne, a ich oglądanie doskonale wpisało się w styl życia młodych konsumentów mediów. Cóż, nie tylko Netflixem świat modnych seriali stoi.
BIBLIOTECZKA EDUKACJA MARKETINGOWA
Komunikacja korporacyjna a marketing. Fragment książki „Marka korporacyjna i jej komunikacja”
Paweł Bylicki, Jarosław Kończak
Choć większość współczesnych firm nie łączy marketingu i PR w jedną funkcję, obie dyscypliny są niejednokrotnie zarządzane w ramach komunikacji korporacyjnej. Co więcej, jest ona czasem utożsamiana z marketingiem zarówno w teorii, jak i praktyce.
BADANIA MARKETINGOWE EDUKACJA MARKETINGOWA
Impact factor. Wiedza ma moc
Katarzyna Gawlik
„Nice to know” – to fraza, w której jest coś z autentycznego zaciekawienia, jednak słówko „nice” nie pozostawia wątpliwości, że można by się bez tej wiedzy obyć. Sztuka dla sztuki. Wiedza dla wiedzy. Czasem intrygująca, ale raczej niepraktyczna.
Espresso
Powstanie pełnometrażowy film „Legendy polskie”
Omo Sports stworzyło koszulki piłkarskie, na których pod wpływem potu pojawia się logo marki
Ponad 60 proc. Polaków nie potrafi wskazać marek związanych z mistrzostwami świata w Rosji. Wyniki badania
Provident rozpoczyna długofalową współpracę z influencerami
Barbara i Jerzy Stuhrowie w akcji „List do Opiekuna”
Śnieżka ufunduje pracownie biologiczno-chemiczne dla szkół
„1% od Ciebie, całe życie dla mnie” – kampania Fundacji DKMS
„Najlepsze przychodzi z czasem” – kampania ketchupu Heinz
Kamil Grosicki, Sławomir Szczęśniak i telewizor w kampanii marki Manta
Samsung znów wyśmiewa Apple’a
Państwowa Straż Pożarna z antyczadową kartką w gazetce reklamowej
Douglas z nową strategią marketingową i wizerunkową
Gessler, Okrasa i Brodnicki najbardziej znanymi kulinarnymi celebrytami
XVIII Konferencja Finansowa Kantar TNS i rozdanie Lampartów już 24 maja
UOKiK wydał zgodę na koncentrację Eurocash i sklepów Mila
Tymbark w kampanii opowiada o wielkiej mocy słów
Polacy optymistycznie o swojej sytuacji finansowej. Badanie ARC Rynek i Opinia
Gemius sprawdził, jakie przeglądarki internetowe są najpopularniejsze w Polsce
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
22.05.2018
Nowy zarząd PIAP
22.05.2018
Piotr Kreft dołącza do firmy KRM
21.05.2018
Bogusława Sławińska na czele działu sprzedaży korporacyjnej w Multikino Media
Wydarzenia
24.05.2018
XVIII Konferencja Finansowa Kantar TNS „Win-win. Rozgrywki z konsumentem w świecie finansów.”
30.05.2018
Konferencja semKRK #9 BIG
7.06.2018
Konsument 2018 – konferencja trendwatchingowa
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
28.05.2018
Poliż e-commerce: „Jak wystartować z e-biznesem”
6.06.2018 - 7.06.2018
Forum IAB 2018
11.06.2018 - 15.06.2018
Tour de e-commerce
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.