Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
EDUKACJA MARKETINGOWA PUBLIC RELATIONS
Sami swoi, czyli jak opanować kryzys związany z lokalną społecznością
Joanna Chłopek
Gdy do rozmów z lokalną społecznością przystępuje ktoś z zewnątrz, łatwo o kryzys. Problemy pojawiają się zwłaszcza wtedy, gdy do głosu dochodzą obawy mieszkańców – te zupełnie racjonalne, jak i graniczące z absurdem. Konflikt ze społecznością lokalną jako zarzewie kryzysu był jednym z zagadnień poruszanych podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2018.
BADANIA MARKETINGOWE MARKETING INTERNETOWY MARKETING MOBILNY
Smartfonizacja w Polsce w 2018 roku
Monika Mikowska
Czy kanał mobilny będzie ważny dla mojej firmy? Jak włączać go do jej strategii? Takich pytań nie należy już zadawać. Nie każda firma potrzebuje być mobile-first, ale każda powinna być mobile-sensitive. Każda firma musi być świadoma roli i wagi mobile. Potwierdzają to wyniki badania Kantar TNS, zgromadzone w raporcie „Polska jest Mobi 2018”.
INFLUENCER MARKETING MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Tylko dla prawdziwych Jedi. Kampania komiksów „Star Wars” w internecie – case study
Agnieszka Wołczuk
W styczniu 2018 roku miała miejsce premiera serii komiksów „Star Wars: Klasyczne opowieści” wydanych przez De Agostini. Kolekcję promowano m.in. spotami telewizyjnymi. A jak starano się wzbudzić zainteresowanie nią w sieci? I na ile się to udało? Wyniki podsumowuje agencja Pitted Cherries, która zajmowała się współpracą z influencerami oraz działaniami PR.
BADANIA MARKETINGOWE ZARZĄDZANIE MARKĄ
Design thinking – droga do projektowania skutecznej strategii marki
Justyna Krawczyk-Sokołowska
Metodologia design thinking zmienia sposób myślenia o brandzie. Nie dziwi więc jej rosnąca rola w projektowaniu strategii marek. Jak wyglądają poszczególne etapy procesu? Jakie narzędzia wykorzystywane są do analizy grup docelowych i generowania pomysłów? W końcu – czy tylko pracownicy działu marketingu powinni być zainteresowani tymi działaniami?
Espresso
Prawdziwi klienci w kampanii Lidla
„Manager w roli Lidera”
4F sponsorem Turnieju Czterech Skoczni
„Dzięki nauce widzisz więcej” – wizerunkowa kampania Centrum Nauki Kopernik
Jakie informacje o użytkownikach Facebook przekazuje reklamodawcom?
Sare za 1,8 mln zł przejmuje Sales Intelligence
PZPN i Biedronka przedłużają umowę na kolejne 4 lata
W Nowym Jorku powstanie tymczasowe muzeum pizzy
Kampania promocyjna „Pracuję w Lublinie”
Wkrótce VIII Kongres Promocji Mazowsza
Pułapki w menu dla turysty – kontrole Inspekcji Handlowej
Wzrost reklamy cyfrowej o 9,3% w 2017 r. Badanie IAB Polska/PwC AdEx
Firma bukmacherska STS ponownie wybiera do obsługi mediowej Blueway Com
Amerykański film akcji na warszawskim osiedlu. Kampania dewelopera Echo Investment
Personalia
25.04.2018
Dorota Mazur na czele Havas Creative Group Poland
25.04.2018
Izabela Albrychiewicz liderem agencji Wavemaker w regionie CEE
24.04.2018
Katarzyna Antoniszewska dyrektorem ds. projektów strategicznych w Hill+Knowlton Strategies
23.04.2018
Paweł Dunia wchodzi do zarządu Artegence
Wydarzenia
9.05.2018 - 10.05.2018
Szkolenie Google AdWords i AdWords PRO
9.05.2018 - 11.05.2018
V Kongres Dyrektorów E-commerce
11.05.2018
Szkolenie Google Analytics
17.05.2018
Warsaw Corporate Film Festival
9.05.2018 - 10.05.2018
Szkolenia Optimized Content Marketing + SEO: Pozycjonowanie i Link Building
10.05.2018 - 11.05.2018
Szkolenie Marketing Małej Firmy w Internecie + Dzień Social Media
11.05.2018
Szkolenie Facebook Marketing + ADS
6.06.2018 - 7.06.2018
Forum IAB 2018
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail