Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE MARKETING INTERNETOWY MARKETING MOBILNY
Smartfonizacja w Polsce w 2018 roku
Monika Mikowska
Czy kanał mobilny będzie ważny dla mojej firmy? Jak włączać go do jej strategii? Takich pytań nie należy już zadawać. Nie każda firma potrzebuje być mobile-first, ale każda powinna być mobile-sensitive. Każda firma musi być świadoma roli i wagi mobile. Potwierdzają to wyniki badania Kantar TNS, zgromadzone w raporcie „Polska jest Mobi 2018”.
EDUKACJA MARKETINGOWA PUBLIC RELATIONS
Sami swoi, czyli jak opanować kryzys związany z lokalną społecznością
Joanna Chłopek
Gdy do rozmów z lokalną społecznością przystępuje ktoś z zewnątrz, łatwo o kryzys. Problemy pojawiają się zwłaszcza wtedy, gdy do głosu dochodzą obawy mieszkańców – te zupełnie racjonalne, jak i graniczące z absurdem. Konflikt ze społecznością lokalną jako zarzewie kryzysu był jednym z zagadnień poruszanych podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2018.
Espresso
Jakie informacje o użytkownikach Facebook przekazuje reklamodawcom?
Wzrost reklamy cyfrowej o 9,3% w 2017 r. Badanie IAB Polska/PwC AdEx
Zbigniew Boniek trzyma Tyskie za zwycięstwo
„Orły Harnasia” – piwna marka zagrzewa do kibicowania piłkarzom
„Nie dokarmiaj Szczurzaków, bo z Tobą zamieszkają!”. Kampania Sosnowieckich Wodociągów
„Nasza historia ma dwa kolory. Nie pisz na fladze” – kampania Narodowego Centrum Kultury i Grupy Lotos
Najlepsze bankowe biura prasowe według dziennikarzy. Badanie ARC Rynek i Opinia
AkzoNobel wybrał Consulting’n More
Kup konto GetResponse i odbierz uznany w branży certyfikat
Europejczycy i prace domowe – badanie na zlecenie P&G
PZPN i Biedronka przedłużają umowę na kolejne 4 lata
„Mini znaczy męski” – polska drużyna futbolu amerykańskiego w kampanii samochodów
Amerykański film akcji na warszawskim osiedlu. Kampania dewelopera Echo Investment
Jak Polacy spędzą majówkę? Badanie Starcomu
IAB Europe i IAB Tech Lab wprowadzają standardy ułatwiające przygotowania do RODO
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
25.04.2018
Dorota Mazur na czele Havas Creative Group Poland
25.04.2018
Izabela Albrychiewicz liderem agencji Wavemaker w regionie CEE
Wydarzenia
9.05.2018 - 10.05.2018
Szkolenie Google AdWords i AdWords PRO
9.05.2018 - 11.05.2018
V Kongres Dyrektorów E-commerce
11.05.2018
Szkolenie Google Analytics
17.05.2018
Warsaw Corporate Film Festival
9.05.2018 - 10.05.2018
Szkolenia Optimized Content Marketing + SEO: Pozycjonowanie i Link Building
10.05.2018 - 11.05.2018
Szkolenie Marketing Małej Firmy w Internecie + Dzień Social Media
11.05.2018
Szkolenie Facebook Marketing + ADS
6.06.2018 - 7.06.2018
Forum IAB 2018
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.