Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CUSTOMER EXPERIENCE FELIETON OBSŁUGA KLIENTA
W służbie konsumenta
Jacek Szlak
Styczeń 2018. W Holandii wichury. Znajoma wylądowała przymusowo nie na tym lotnisku, na którym miała przesiadkę. Chce przebukować lot: „System mówi, że pani właśnie leci. Nie mogę pani pomóc, dopóki pani nie wyląduje. Oczywiście w systemie”. Lot był do Omanu.
BADANIA MARKETINGOWE MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Fejs się nie kończy, a już na pewno nie dla młodych
Aleksandra Pierścińska
Ilekroć słyszę, że fejs się kończy, mam ochotę zapytać o źródło tych informacji. IQS badaniom młodych, czyli ludzi pomiędzy 16. a 29. rokiem życia, poświęcił ponad 14 lat. Z tegorocznej edycji badania „Świat młodych” wynika, że tradycyjne społecznościówki mają się coraz lepiej. Młodzi częściej korzystają zarówno z Facebooka, Instagrama, jak i Snapchata. A tytułowy fejs jest nadal najbardziej uwielbianym przez młodych serwisem społecznościowym.
E-COMMERCE E-MAIL MARKETING EDUKACJA MARKETINGOWA PRAWO
Facebook Lead Ads w zgodzie z RODO. Jak skutecznie i bezpiecznie zbierać leady przez Facebooka?
Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk
Narzędzia Facebook Lead Ads nie muszę Ci chyba przedstawiać. W najprostszej i najbardziej popularnej wersji działa ono w ten sposób, że dwa kliknięcia użytkownika w obrębie portalu wystarczą, by reklamodawca dopisał do swojej bazy marketingowej jego dane, pozyskane z Facebooka.
BADANIA MARKETINGOWE ZARZĄDZANIE MARKĄ
Design thinking – droga do projektowania skutecznej strategii marki
Justyna Krawczyk-Sokołowska
Metodologia design thinking zmienia sposób myślenia o brandzie. Nie dziwi więc jej rosnąca rola w projektowaniu strategii marek. Jak wyglądają poszczególne etapy procesu? Jakie narzędzia wykorzystywane są do analizy grup docelowych i generowania pomysłów? W końcu – czy tylko pracownicy działu marketingu powinni być zainteresowani tymi działaniami?
Espresso
Snapchat wprowadza nowy przycisk „kup”, by przyciągnąć reklamodawców
Co youtuberzy wiedzą o firmie, z którą współpracują? Kampania employer brandingu sieci LifeTube
Blisko 90% Polaków pozytywnie ocenia przepisy wprowadzane przez RODO. Raport KPMG
4 polskie kampanie nominowane do Mixx Awards Europe 2018
Rynek reklamy internetowej w Europie Środkowej i Wschodniej. Analiza Gemiusa
Ukazała się książka „Marka korporacyjna i jej komunikacja”
Obi nawiązuje współpracę z TalentMedia
Lech Pils przedłuża umowę z Chapter1
Tikkurila wybrała agencję do obsługi w social media
Kup konto GetResponse i odbierz uznany w branży certyfikat
Młodych skok na kasę. Wyniki badania IQS
„Manager w roli Lidera”
Nagrody w konkursie Innovation 2018 wręczone
Netia wybrała MediaCom do obsługi budżetu digital/performance
Selectivv Mobile House i Screen Network nawiązują współpracę
Jak przygotować się na kryzys wizerunkowy? Wnioski po XVIII Kongresie Profesjonalistów Public Relations
DPD w kampanii prezentuje „Prawa dostawy”
Inspekcja Handlowa sprawdziła jakość paliw w 2017 r.
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
24.04.2018
Katarzyna Antoniszewska dyrektorem ds. projektów strategicznych w Hill+Knowlton Strategies
23.04.2018
Alicja Stefaniak awansuje w GetHero
23.04.2018
Paweł Dunia wchodzi do zarządu Artegence
23.04.2018
Kolejne zmiany w zarządzie Sare
Wydarzenia
26.04.2018
Aula Polska Kraków – personal branding
9.05.2018 - 10.05.2018
Szkolenia Optimized Content Marketing + SEO: Pozycjonowanie i Link Building
10.05.2018 - 11.05.2018
Szkolenie Marketing Małej Firmy w Internecie + Dzień Social Media
11.05.2018
Szkolenie Facebook Marketing + ADS
6.06.2018 - 7.06.2018
Forum IAB 2018
9.05.2018 - 10.05.2018
Szkolenie Google AdWords i AdWords PRO
9.05.2018 - 11.05.2018
V Kongres Dyrektorów E-commerce
11.05.2018
Szkolenie Google Analytics
17.05.2018
Warsaw Corporate Film Festival
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.