Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
E-COMMERCE E-MAIL MARKETING EDUKACJA MARKETINGOWA PRAWO
Facebook Lead Ads w zgodzie z RODO. Jak skutecznie i bezpiecznie zbierać leady przez Facebooka?
Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk
Narzędzia Facebook Lead Ads nie muszę Ci chyba przedstawiać. W najprostszej i najbardziej popularnej wersji działa ono w ten sposób, że dwa kliknięcia użytkownika w obrębie portalu wystarczą, by reklamodawca dopisał do swojej bazy marketingowej jego dane, pozyskane z Facebooka.
BADANIA MARKETINGOWE
X, Y, Z, czyli o pułapce szufladkowania pokoleniowego
Marek Tobota
W Polsce dość bezrefleksyjnie przyjęliśmy narrację pokoleniową, umniejszając istotę innych warunków kształtujących dorastającą młodzież w latach 80. i 90. Clickbaitowe tytuły to tylko wierzchołek góry lodowej. Pod powierzchnią kryje się cała masa badań i strategii marketingowych, które wychodząc od założeń pokoleniowych, mogą prowadzić w ślepą uliczkę.
Espresso
Produkty Ikei w teledysku Krzysztofa Zalewskiego
Ukazała się książka „Marka korporacyjna i jej komunikacja”
Jak reklamodawcy zareagowali na zakaz handlu w niedziele? Raport wydatków reklamowych w marcu
Związek Przedsiębiorców i Pracodawców powołuje Forum Wydawców Internetowych
DaWanda.pl znów promuje „Prezenty do pokochania”
Decathlon promuje hulajnogi
„Jak boli nienawiść?”. Youtuberzy w kampanii Humanity in Action Polska przeciwko mowie nienawiści
„Manager w roli Lidera”
Jak Polacy spędzają weekend? Rodzinny spacer, media, komputer. 39 proc. planuje lub robi w weekendy e-zakupy
Marka Santander zastąpi BZ WBK – informuje „Puls Biznesu”
Dekoral z kampanią na 20-lecie marki
„Wybierz własny kierunek” – kampania wprowadzająca na rynek Mitsubishi Eclipse Cross
Personalia
20.04.2018
Marcin Osiak: z Grupy WM do Alcar Renault
20.04.2018
Adam Kozłowski dołącza do zarządu Monday
Wydarzenia
26.04.2018
Aula Polska Kraków – personal branding
17.05.2018
Warsaw Corporate Film Festival
25.06.2018 - 26.06.2018
Google Tag Manager – pakiet szkoleń
9.05.2018 - 11.05.2018
V Kongres Dyrektorów E-commerce
6.06.2018 - 7.06.2018
Forum IAB 2018
9.10.2023 - 10.10.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail