Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
2.03.2018
Czy marketerzy śnią o humanizacji technologii?

Marketing jest sztuką kwestionowania status quo. Czy jednak dziś jest w nim miejsce na humanistyczną refleksję nad możliwościami stwarzanymi przez technologię? A może wszyscy oczekują po prostu coraz doskonalszych technicznych możliwości bezbłędnego docierania do konsumenta?

Rozmawiają o tym Michał Kociankowski (Synergion) i Adam Polasz (O11E), członkowie rady programowej konferencji CyberHuman organizowanej przez PTBRiO.
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE TRENDY
Geritech – czy technologia uratuje naszą starość?
Barbara Frątczak-Rudnicka, Anna Mazerant
Geritech to skrót określenia „technologia geriatryczna”. Chodzi o nowe technologie, które pozwolą poprawić nasz komfort życia w późnych latach dojrzałych. Dzięki nim dłużej zachowamy niezależność, będziemy mogli zestarzeć się we własnym mieszkaniu i uniknąć sytuacji, w której staniemy się dla bliskich ciężarem. A właśnie tego, po chorobie i bólu, najbardziej obawiają się Polacy w związku ze starością.
MARKETING MOBILNY OBSŁUGA KLIENTA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Dunkin’ Donuts: jak AI pomaga sprzedawać kawę i ciastka
Jakub Müller
W Polsce Dunkin’ Donuts to marka ciągle mało spektakularna, bardziej przegrywająca z konkurencją niż wygrywająca. Warto jednak obserwować jej działania w USA. Tam jest ona jednym z liderów wykorzystania danych i AI w budowaniu lojalności klientów.
Espresso
Konferencja CyberHuman już w tym tygodniu
„Najgorsza piosenka świata” w reklamie francuskiej sieci Monoprix
Orange z nową platformą komunikacyjną
Gatta zaprezentowała sensoryczną instalację
Muzyka, kuchnia i sekrety youtuberów. Zestawienie „Ads Leaderboard” za marzec 2018 r.
6 polskich przedsiębiorstw wśród 60 najszybciej rozwijających się europejskich firm według „Financial Times”
P&G zapowiada trzy nowe modele współpracy z agencjami
Puma oskarżana o dodawanie splendoru przestępstwom
Dawid Podsiadło w drugiej odsłonie kampanii Credit Agricole
„Jestem z nią” – Kobiety w Reklamie i znani mężczyźni dla Centrum Praw Kobiet
Szkolenie z personal brandingu na LinkedIn w tym tygodniu
Łowicz promuje Czekodżem
Przed nami 5. edycja Auli w Krakowie
Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”
Personalia
6.04.2018
Zmiany w kierownictwie Coca-Cola HBC Polska
Wydarzenia
6.04.2018
Diploma in Professional Marketing
19.04.2018 - 20.04.2018
Łódź Jungle Web 2018
19.04.2018 - 20.04.2018
Kongres Profesjonalistów Public Relations 2018
9.05.2018 - 11.05.2018
V Kongres Dyrektorów E-commerce
6.06.2018 - 7.06.2018
Forum IAB 2018
25.06.2018 - 26.06.2018
Google Tag Manager – pakiet szkoleń
22.08.2022 - 24.08.2022
Google Ads – pakiet szkoleń
17.04.2018 - 18.04.2018
Packaging Innovations – 10. Międzynarodowe Targi Opakowań
19.04.2018
Konferencja CyberHuman
26.04.2018
Aula Polska Kraków – personal branding
17.05.2018
Warsaw Corporate Film Festival
12.06.2018 - 13.06.2018
Google AdWords dla Menedżerów – pakiet szkoleń
8.08.2022 - 9.08.2022
Google Analytics (Universal i GA4) – pakiet szkoleń
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków
tel.: (12) 296 11 30
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail