Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE
X, Y, Z, czyli o pułapce szufladkowania pokoleniowego
Marek Tobota
W Polsce dość bezrefleksyjnie przyjęliśmy narrację pokoleniową, umniejszając istotę innych warunków kształtujących dorastającą młodzież w latach 80. i 90. Clickbaitowe tytuły to tylko wierzchołek góry lodowej. Pod powierzchnią kryje się cała masa badań i strategii marketingowych, które wychodząc od założeń pokoleniowych, mogą prowadzić w ślepą uliczkę.
BIBLIOTECZKA EDUKACJA MARKETINGOWA PUBLIC RELATIONS
Znaczenie czasu w PR [fragment książki „Po co jest PR?” oraz konkurs]
Łukasz Zając
„Mamy czas, czas nie goni nas...” – niestety ten refren nie dotyczy pracy w public relations. Ta profesja charakteryzuje się nieustannym śledzeniem sytuacji, korzystaniem z okazji i kontekstów komunikacyjnych, kreowaniem własnych wydarzeń oraz odpowiadaniem na zapotrzebowanie wielu równoległych procesów w organizacji.
Espresso
Maffashion w reklamie butów Adidas Deerupt
Facebook zainicjuje niezależne badania nad wpływem mediów społecznościowych na wybory i demokrację
„Saturday Night Live” parodiuje reklamy Nike
Polski Internet w marcu 2018 r. Wyniki badania Gemius/PBI
25 nominacji w polskiej edycji Young Creatives Cannes
Śmierć kieruje wniosek do parlamentu. Finał kampanii „Gra o psieżycie”
Kuba Wojewódzki dołączył do „Team Huawei”
Mylące informacje na etykietach wód – kontrola Inspekcji Handlowej
Biofarm powierza Value Media obsługę mediową
Anna Dereszowska ambasadorką marki Renault
„Świat młodych” w badaniu IQS
Zakupy spożywcze Polaka w sklepach online. Raport e-Izby
Polak na sportowo. Badanie ARC Rynek i Opinia
LifeTube i Gamellon łączą siły
Widzowie przygotują identyfikację wizualną 58. Krakowskiego Festiwalu Filmowego
Wkrótce V Kongres Dyrektorów E-commerce
Młody bóg i prokrastynacja. Prudential w kampanii walczy z odkładaniem na później ważnych decyzji
Tatra wybrała Heart & Brain do kompleksowej obsługi
Personalia
10.04.2018
Andrzej Skibniewski new business & marketing directorem w MediaCom Warszawa
10.04.2018
Łukasz Wodnicki dyrektorem zarządzającym White Paper Agency
Wydarzenia
6.04.2018
Diploma in Professional Marketing
19.04.2018
Konferencja CyberHuman
9.05.2018 - 11.05.2018
V Kongres Dyrektorów E-commerce
6.06.2018 - 7.06.2018
Forum IAB 2018
25.06.2018 - 26.06.2018
Google Tag Manager – pakiet szkoleń
19.10.2023 - 20.10.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
17.04.2018 - 18.04.2018
Packaging Innovations – 10. Międzynarodowe Targi Opakowań
19.04.2018 - 20.04.2018
Kongres Profesjonalistów Public Relations 2018
17.05.2018
Warsaw Corporate Film Festival
12.06.2018 - 13.06.2018
Google AdWords dla Menedżerów – pakiet szkoleń
9.10.2023 - 10.10.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
23.10.2023 - 25.10.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail