Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE ZARZĄDZANIE MARKĄ
Hellmann’s, Kielecki, Winiary, czyli jak działa smak. I dlaczego hit Wielkanocy może kiedyś przegrać z keczupem
Jakub Müller
Majonez jako jeden z niewielu produktów zyskuje w Święta Wielkanocne – pokazują badania opisywane w „Rzeczpospolitej”. Nie wyjaśniają one jednak, dlaczego cały rynek tego rodzaju produktów składa się z zaledwie kilku marek. Podpowiedź: wszystko przez skomplikowany zmysł, jakim jest smak. Z badania nie wynika również, dlaczego majonez może tracić na rzecz keczupu.
KAMPANIE REKLAMOWE
Wiosenna rewolucja czy ewolucja, czyli co rządzi obecną reklamą wielkanocną?
Arkadiusz Mogiła
Wielkanoc w reklamowym świecie 2017 roku upłynęła pod znakiem zabawy, emocji i wartości rodzinnych. Komizm zdarzał się rzadko. Co wiedzie prym w obecnej reklamie wielkanocnej? Czy nastąpiła tu rewolucja, ewolucja, a może jedno i drugie? Aby odpowiedzieć na to pytanie, warto spojrzeć na przykłady.
Espresso
Gal Gadot i Robert Lewandowski w kampanii Huawei P20 Pro w Polsce
Facebook ułatwia dostęp do ustawień prywatności
84 mężczyzn na dachu biurowca. Kampania przeciwdziałająca problemowi samobójstw mężczyzn
Drew Barrymore w musicalowej kampanii Crocsów
Mitsubishi Motors wybiera globalną agencję kreatywną
Wyniki konkursu „Ekspozycja Roku 2017”
Polacy mobilni w weekendy. Analiza Gemiusa
Czym kierować się przy wyborze drukarni?
Facebook wyłącza kategorie partnerskie. Reklamodawcy nie będą już mogli korzystać z danych zewnętrznych firm za pośrednictwem serwisu
Internauci krytykują Sephorę po opisaniu przez klienta zatrzymania przez ochroniarza sklepu
Credit Agricole i Dawid Podsiadło rozpoczynają strategiczną współpracę
Robert Kubica ambasadorem marki Lotos
Playboy, Tesla, SpaceX – te marki usuwają konta z Facebooka
Wydarzenia
4.04.2018 - 6.04.2018
Social Media Show 2018
17.04.2018 - 18.04.2018
Packaging Innovations – 10. Międzynarodowe Targi Opakowań
19.04.2018 - 20.04.2018
Kongres Profesjonalistów Public Relations 2018
17.05.2018
Warsaw Corporate Film Festival
12.06.2018 - 13.06.2018
Google AdWords dla Menedżerów – pakiet szkoleń
10.04.2024 - 11.04.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
23.05.2024 - 24.05.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
6.04.2018
Diploma in Professional Marketing
19.04.2018
Konferencja CyberHuman
9.05.2018 - 11.05.2018
V Kongres Dyrektorów E-commerce
6.06.2018 - 7.06.2018
Forum IAB 2018
25.06.2018 - 26.06.2018
Google Tag Manager – pakiet szkoleń
20.05.2024 - 22.05.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail